راهنمایی راه اندازی کمپین نوروزی

راه اندازی کمپین نوروزی 1402

راه اندازی کمپین نوروزی بهترین فرصت برای افزایش فروش محصولات در هفته های پایانی سال و دو هفته اول سال جدید است. این فرصت تقریبا یک ماهه فرصتی ایجاد میکند که شما بهترین فروش در سال را داشته باشید. عید نوروز به عنوان جشن باستانی ایران شناخته میشود و همه به دنبال خرید وسایل نو هستند . برای همین یک فرصت استثنایی برای افزایش فروش وسایلتان است.

در ادامه با پارسینه وب همراه باشید تا در مورد کمپین نوروزی اطلاعات خود را بالا ببرید.

آنچه در این مطلب میخوانیم :

چرا باید برای نوروز کمپین راه اندازی کنیم؟

بازاریابی در هر زمانی از سال مهم است، اما وقتی نوبت به تعطیلات مهم مخصوصا عید نوروز میشود، این قضیه با اهمیت تر میشود. همانطور که بالاتر گفتیم، مردم چند هفته قبل تر از عید ، شروع به خرید میکنند. برای هیمن در این زمان، هرکس بتواند ایده های خاص تری داشته باشد، برنده این رقابت است.

ایده های بازاریابی سال نو باید به گونه ای باشند که نسبت به بقیه خاص تر باشند. زیرا مردم در نوروز پولی به عنواه هدیه دریافت میکنند، در نتیجه به دنبال خرید محصولات خاص هستند .

علاوه بر اینها ، مردم به سعی میکنند در ابتدای سال بیشتر خرید های سال خود را انجام دهند. برای همین اگر کمپین راه اندازی نوروزی را به صورت درستی انجام دهید، میتوانید فروش فوق العاده ای داشته باشید.

ایده های بازاریابی برای سال نو به علت اینکه قبل از تعطیلات سال می آیند، بسیار با طراوت هستند. مردم در حال انجام خرید های سال نو برای خود و منزلشان هستند . عده ای در حال خرید وسایلی برای هدیه دادن به دیگران هستند. برای همین بهترین فرصت است که با ایده های نو و خلاق بتوانید محصولات خود را بفروش برسانید.

روش های راه اندازی کمپین نوروزی

سال نو برای بسیاری از افراد زمانی است که تا امید ها و آرزو های خود را برای سال جدید برنامه ریزی کنند. همچنین خیلی ها به دنبال راه حلی برای رسیدن به موفقیت خود هستند. عده بسیاری هم به دنبال ایجاد تغییرات ظاهری با خرید لباس و … هستند.

راهنمایی راه اندازی کمپین نوروزی

 

استفاده از همین موضوع برای راه اندازی کمپین نوروزی ، بسیار خوب است. یکی از کارهایی که شما میتوانید انجام دهید این است که خریداران را قانع کنی که محصولات شما میتواند تاثیری روی آنها بگذارد تا به آن چیزی که فکر میکنند برسند.

روش هایی برای راه اندازی کمپین نوروزی :

ساخت و طراحی لندینگ

لندینگ یا همان صفحه فرود دروازه ورود بازدید کنندگان به سایت شما است. شما با طراحی یک لندینگ میتواند فروش خود را افزایش دهید. دقت کنید که این صفحات باید به صورت بهینه درست شوند. وگرنه ممکن است یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی دیجیتال شما شوند. طراحی صفحه فرود اولین قدم برای راه اندازی کمپین نوروزی است.

قبل از طراحی لندینگ بهتر است شما اهداف و برنامه های خود را مشخص کنید. باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. کاربری که از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام وارد سایت شما شده است با کاربری که در موتور جستجو گوگل شما را پیدا کرده است فرق میکنند. متنی که شما مینویسید باید هدف مند باشد.

طراحی بنر فروش ویژه

بنر های وبسایت خود که بهترین مکتن برای نمایش فروش های شما است را باید بهتر و بهتر کنید. برای موفق شدن، بنر های شما باید توجه هر کسی که وارد سایت شما میشود را جلب کنند. سعی کنید از عکس ها و تصاویری به عنوان بنر استفاده کنید که روی مشتری تاثیر بگذارد. بنر های خود را با الهام گرفتن از بهترین محصولات یا خدمات طراحی کنید.

بنر هایی که به بهترین روش طراحی شده اند، تاثیر مثبتی روی کاربران بزارند. به هنگام طراحی بنر ، سعی کنید از عناصر گرافیکی مربوط به خدمات خود استفاده کنید تا در ذهن مخاطب بماند. با این کار هروقت آن کاربر چیزی شبیه به بنر شما ببینید حتما به یاد شما میفتد و همین باعث آمدن او به سایت و درنتیجه حرید از سایت شما میشود.

طراحی بنر از کلیدی ترین نکات برای راه اندازی کمپین نوروزی است که خیلی ها به آن توجه نمیکنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مهمترین و بهترین پلتفرم برای افزایش نرخ فروش است. اگر سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید، استفاده از شبکه های اجتماعی مخصوصا در هفته های پایانی سال میتواند نرخ کسب و کار شما را چند برابر کند.

کاربران ایرانی ، بیشتر اوقات فراقت خود را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و یا لینکدین میکنند. شما با استفاده از شبکه های اجتماعی مخاطبین خود را از محصولات پایان سال یا محصولات ویژه با خبر میکنید. تبلیغ و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از مهمترین روش های افزایش فروش آنلاین است. بسیاری از افراد در این شبکات جستجو میکنند تا محصول مورد نطر خود پیدا کنند. برای همین استفاده و تبلیغ در شبکه های اجتماعی از روش های راه اندازی کمپین نوروزی است.

 

راهنمایی راه اندازی کمپین نوروزی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از ترفند های افزایش فروش میباشد و بسیار کاربردی است.

شاید دوست داشته باشید : نکات تکمیلی در سایت فروشگاهی 

استفاده از رپورتاژ آگهی

استفاده از رپورتاژ بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شماست. رپورتاژ به صورت ساده به معنی معرفی کسب و کار شما در سایت های پر بازدید به صورت خبری است. با اینکار شما افراد علاقه مند به کسب و کار خود را به سایتتان دعوت میکنید.

استفاده از رپورتاژ برای راه اندازی کمپین نوروزی میتواند مناسب باشد. شما باید سعی کنید در مورد خدمتی که ارائه میدهید صحبت کنید و بعد از آن با قرار دادن لینک های بخش های مختلف سایت خوانندگان را مجاب به آمدن به سایت خود کنید.

برای نوشتن رپورتاژ چند نکته باید رعایت شود. به همین دلیل بهتر است مقاله آموزش نحوه رپورتاژ نویسی را بخوانید و سپس برای نوشتن آن شروع به کار کنید.

برای منتشر کردن رپورتا آگهی در سایت های پر بازدید باید پول بدهید. مقاله نحوه خرید رپورتاژ آگهی میتواند شما را در این کار کمک کند.

خیلی های به اشتباه رپورتاژ را با بک لینک اشتباه میگیرند. اما تفاوت رپوتاژ آگهی و بک لینک زیاد است.

ارائه تخفیف مهمترین روش راه اندازی کمپین نورزوی

تخفیف یک رکن اساسی برای افزایش فروش است. شاید ارائه تخفیف مهترین بخش در بازاریابی اینترنتی باشد . در تمام دنیا ، کلمه تخفیف مشتری های زیادی را جذب میکند. برای همین هر چقدر بیشتر تخفیف بدهید، درصد فروش خود را بیشتر میکنید. البته برای ارائه تخفیف باید بین مخاطبین خود تفاوتی قائل شوید. برای مثال افرادی که قبلا از شما خرید داشته اند باید از مقدار تخفیف بیشتری قائل شوند. برای اینکه به مخاطبین خود بگویید که برای محصولات خود تخفیف گذاشته اید، استفاده از شبکه های اجتماعی یا دادن پیامک بهترین گزینه است.

راه اندازی کمپین شخصی

 

به طور کلی ارائه تخفیف بهترین روش در راه اندازی کمپین نورزی است . زیرا اگر شما نسبت به فروشگاه های دیگر ، وسیله ای را ارزان تر در اختیار کاربران قرار دهید، مردم از شما خرید خواهند کرد.

نتیجه

در مقاله بالا سعی کردیم شما را در راه اندازی کمپین نوروزی کمک کنیم و به شما بگوییم که راه اندازی کمپین برای تعطیلات نوروز چگونه است. قبل از انجام کارهای بالا  ، شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید. اگر شما ندانید که برای جه افرادی میخواهید کمپین راه اندازی کنید، احتمال اینکه موفقیت شما بسیار پایین می آید. بعد شناخت مخاطب هدف ، کارهایی را که باید انجام دهید را لیست کنید.

کارهای بالا را دست کم نگیرید ، با انجام نکات بالا میتوانید فروش خود را بهبود ببخشید. برای همین توجه کردن به آنها بسیار مهم است.


برای اطلاعات در مورد سایت و سئو به بلاگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *