راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

لازم است قبل از خرید رپورتاژ آگهی به برخی نکات توجه کرد. دقت کردن به این موارد می‌ تواند تاثیر رپورتاژ انتشار یافته را دوچندان کند و بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت به همراه داشته باشد.

اگر شما قصد خرید رپورتاژ آگهی را ندارید و می‌خواهید خودتان آن را بنویسید، مقاله “آموزش نحوه رپورتاژ نویسی” به شما برای نوشتن یک رپورتاژ تاثیرگذار کمک خواهد کرد.

نکات مورد نیاز برای خرید رپورتاژ

در این قسمت مهمترین نکاتی که برای خرید رپورتاژ آگهی ضروری هستید را معرفی می‌کنیم:

محتوای وب سایت ناشر

محتوای سایت باید با رپورتاژ آگهی مرتبط باشد تا به طور موثر مخاطبان را هدف قرار دهد. قبل از خرید رپورتاژ آگهی بررسی کنید که کدام مطالب عملکرد بهتری داشته‌اند.

یعنی باید به مواردی مثل:ویژگی های خاص متن،محتوا هایی که بیشترین امتیاز مثبت و اشتراک‌گذاری را دارند و… توجه کرد.

شما می‌توانید از خدمات پارسینه وب برای مشاوره رایگان خرید یک رپورتاژ عالی استفاده کنید.

اعتبار وب سایت ناشر

هزینه براساس ناشر و قالب رپورتاژ متغیر است. هرچه وب‌سایت معتبرتر باشد، خرید رپورتاژ آگهی در آن نیز قیمت بالاتری دارد.

خرید رپورتاژ آگهی

از تصویر بالا درمی‌یابیم که رپورتاژ آگهی برای ناشران رده‌بالا، هزینه‌های متفاوتی را شامل می‌شود. بنابراین، آگاهی از نحوه ارزش‌گذاری رپورتاژ آگهی نیز می‌تواند به عنوان عامل مهمی در خرید لحاظ شود.

بررسی اسپم اسکور (spam score)

اسپم اسکور (spam score) یک معیار برای اندازه‌گیری امتیاز سایت در گوگل است.

از مهمترین این معیار ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع لینک کم
  • نسبت لینک Follow به Nofollow
  • دامنه طولانی
  • نام دامنه همراه با عدد
  • نداشتن گواهینامه امنیتی
  • توضیحات متای طولانی

که رعایت نکردن این معیار ها باعث جریمه گوگل، افت در رتبه‌بندی موتورهای جستجو و حذف از نمایه‌گذاری گوگل می‌شود.

پس هنگام خرید رپورتاژ آگهی حتما به این معیار توجه کنید.

 

تاثیر اسپم در خرید رپورتاژ

دامین اتوریتی

معیار دیگری که در انتخاب ناشر برای رپورتاژ آگهی اهمیت دارد «دامین اتوریتی» (Domain Authority) است، که در زبان فارسی به آن قدرت دامنه نیز می‌گویند.

هرقدر قدرت دامنه بیشتر باشد، آن دامنه نزد گوگل محبوب‌تر و به همان نسبت، هزینه رپورتاژ آگهی در آن بالاتر است.

 

تاثیر دامین اتوریتی در خرید رپورتاژ

برنامه‌ ریزی محتوایی

جهت تولید محتوا یک رپورتاژ باید از یک برنامه مشخص پیروی کنید و مطالب را مطابق با آن در سایت‌ های مختلف بارگذاری نمایید. توجه داشته باشید برای هر وب سایت باید از یک رپورتاژ آگهی با ویژگی‌ های مشخص استفاده کنید.

بررسی وضعیت سئو سایت رقبا

زمانی که می خواهید از رپورتاژ اگهی استفاده کنید باید بتوانید وضعیت و قدرت وبسایت و سئو محتوا رقبا را بررسی نمایید و تحلیل درستی از آن‌ ها را در دست داشته باشید. با در دست داشتن این تحلیل می‌ توانید مسیر درست خرید رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید.

چگونگی تولید رپورتاژ و قلم نویسنده

برای خرید رپورتاژ آگهی باید یک نویسنده ماهر را انتخاب کنید تا بتواند به درستی متن مد نظر مدیر سایت را در رابطه با کلمات کلیدی مشخص شده را بنویسد.

پس مطمئن شوید رپورتاژ خلاقانه نوشته خواهد شد، چرا که خلاقانه بودن باعث می‌ شود تا اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد.

برای این کار خط مشی تبلیغاتی نشریه را دریافت کنید و موقعیت آن‌ها را به عنوان ناشر رپورتاژ آگهی بسنجید.

قیمت خرید رپورتاژ آگهی

در نظر بگیرید که برای انتشار رپورتاژ آگهی خود یک سایت مناسب را انتخاب کنید؛ تا بالاترین بازدید را بگیرید. با بررسی های انجام شده میتوان با کمترین قیمت بهترین ناشر را به عنوان گزینه مناسب در نظر گرفت.

گزارش‌ میزان بازدید

معیار دیگری که برای انتخاب ناشر باید در نظر بگیرید، گزارش‌دهی پس از انتشار است. هرچند شما، از تعداد افرادی که روی بک‌ لینک رپورتاژ کلیک کرده‌اند نیز از این آمار آگاه می‌شوید اما دانستن میزان بازدید هم کمک‌کننده خواهد بود.

سیمیلار وب (Similar Web)

سیمیلار وب (Similar Web) یک ابزار جایگزین ابزار الکسا است که میزان کل بازدیدکنندگان وب سایت‌های مختلف را تخمین می‌زند و به شما اجازه می‌دهد منابع ترافیکی برتر رقبا را ببینید.

تاثیر رتبه وبسایت در خرید رپورتاژ

قدمت دامنه

قدمت دامنه در انتخاب وب سایتی که می‌خواهید از آن رپورتاژ آگهی تهیه کنید بسیار مهم است زیرا نزد گوگل اعتبار بیشتری دارد و مطالب منتشر شده آن، زودتر توسط گوگل نمایه‌گذاری می‌شوند و رتبه می‌گیرند.

جمع بندی

در این مقاله موارد بسیار مهم برای خرید رپورتاژ آگهی را بررسی کردیم.یکی از راه های دیده شدن در دنیای مجازی و افزایش محبوبیت کسب و کارتان، ثبت رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب است و هم اینکه می‌توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید.

تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *