ترفند های افزایش فروش سایت

ترفند های افزایش فروش سایت

امروزه در تمام کشور ها درصد بالایی از مردم ، کار های تجاری خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و نرخ خرید و فروش اینترنتی یا آنلاین شاپ روز به روز درحال افزایش است. برای باقی ماندن در این بازار رقابتی باید ترفند های افزایش فروش سایت در کسب و کار اینترنتی را دانست.

در ادامه این مقاله سعی در معرفی مهمترین شیوه ها و ترفندهای فروش داریم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ترفند های افزایش فروش سایت

1) ارائه تخفیف از مهم ترین ترفند های فروش سایت

یکی از مهمترین ترفند های افزایش فروش سایت های فروشگاهی ارائه تخفیف به مشتری است. روش های مختلفی برای ارائه کوپن تخفیف بر کالاها برای مشتری ها وجود دارد که همگی برای افزایش فروش میباشد. برای ارائه تخفیف میتوان نام،نام خانوادگی و شماره تلفن مشتری را گرفت و در دراز مدت با ارائه تخفیف های متعدد اورا به مشتری دائمی تبدیل کرد که این یکی از ترفند های افزایش فروش سایت است.

 

ارایه تخفیف

2)دادن جایزه به مشتریان

چه کسی از محصول رایگان و جایزه بدش میاید؟هرچقدر هدیه هایی که میدهید بیشتر و بهتر باشد، مشتری های بیشتری وارد سایت شما میشوند و آنها را تحریک به خرید میکنند. برای اینکار شما میتوانید با رایگان کردن هزینه ارسال یا فرستادن یک محصول دیگر برای مشتری در خرید اول و یا رسیدن به مقدار خرید مشخصی او را مشتاق به خرید های دیگر کنید. علاوه بر این ها دادن جایزه به مشتریان باعث دعوت کردن دیگران نیز میشود و این میتواند باعث افزایش فروش آنلاین شاپ شما شود.

 

هدیه دادن از ترفند های افزایش فروش سایت

3)استفاده از تصاویر با کیفیت برای افزایش فروش سایت

معمولا جلوه های بصری زیبا در تحریک بازدیدکنندگان به خرید از فروشگاه اینترنتی تاثیر بالایی دارند. یا به عبارتی طراحی سایت بر بازاریابی بسیار موثر است.سعی کنید برای همه محصولات خود از عکس هایی با کیفیت بالا استفاده کنید و در صورت امکان یک فیلم کوتاه از آن محصول نیز در اختیار بازدیدکننده قرار دهید.

استفاده از عکس های با کیفیت یکی از بهترین ترفند های افزایش فروش آنلاین شاپ ها میباشد و میتواند مخاطب را تحریک به خرید کند. برای همین سعی کنید برای تمام محصولاتتون از عکس های با کیفیت استفاده کنید. استفاده از تصاویر آماده و کپی که به راحتی در گوگل پیدا میشود یک کار غیر حرفه ای میباشد و موجب سلب رضایت کاربران میشود .

از عکس هایی استفاده کنید که خودتان گرفته اید،زیرا اینکار باعث افزایش اعتماد مشتری و در نتیجه باعث افزایش فروش سایت میشود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی کاربر پسند می توانید مقاله “عناصر صفحه اصلی سایت فروشگاهی” را مطالعه کنید.

4) نشان دادن نظر کاربران

تعریف و تبلیغ مشتریان از محصولات شما یکی از مهمترین ترفند های فروش در سایت های اینترنتی است. وقتی مشتری تعریف و تمجید کاربران را درباره محصول مورد نظر میبیند، بیشتر مشتاق میشود تا از سایت شما خرید کند . علاوه بر این ها این نظرات باعث اعتماد مشتری به سایت شما میشود. شما همچنین میتوانید از رضایت مشتریان اسکرین شات گرفته و در سایت قرار دهید.

 5)فعالیت و تبلیغ در شبکه های اجتماعی از مهمترین ترفند های فروش سایت

امروزه تبلیغات سنتی برا رشد نرخ فروش سایت کافی نمیباشد.از آنجایی که درصد بسیار بالایی از مردم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند،تبلیغ و تولید محتوا در آن شبکه ها از مهمترین ترفند های فروش اینترنتی محسوب میشود. مردم بیشتر اوقات فراغت خود را در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ،تلگرام و … میگذرانند و در کانال های مختلفی عضو هستند.شما میتوانید با پیدا کردن کانال های پرمخاطب و تبلیغ کردن در آنجا نرخ فروش سایت خود را افزایش دهید.

 

افزایش فروش سایت با شبکه های اجتماعی

6)مشخص کردن بازه زمانی ارسال محصول

کاربران برای رسیدن محصول بعد از خرید اینترنتی ذوق و شوق زیادی دارند. آنها تمایل دارند محصول مورد نظر هرچه زودتر بدستشان برسد، برای همین باید تمام تلاش خود را بکنید تا محصول در سریعترین حالت ممکن بدستشان برسد. شما میتوانید با مشخص کردن بازه زمانی که محصول بدست مشتری میرسد، خیال او را راحت بکنید تا او بتواند برای تحویل محصول خود برنامه ریزی داشته باشد.

شما همچنین میتوانید با ارایه خدمات پس از فروش، مشتری را در جریان مراحل ارسال بزارید. اینکار اورا تشویق به خریدی دیگر در زمانی دیگر میکند و این یک نکته کلیدی از نکات ترفند های افزایش فروش سایت است.

7)روش های ارسال متنوع

سعی کنید روش های متنوعی برای ارسال محصول داشته باشید.اینکار باعث افزایش اعتماد مشتری به شما و در نتیجه باعث خرید های دیگر میشود.

شما میتوانید از روش های مختلفی برای افزایش فروش سایت همچون:پست ویژه،سفارشی،پیشتاز و … محصول را برای مشتری ارسال کنید. لطفا دقت فرمایید که مشتری خودش انتخاب کند که با چه پستی محصول بدستش برسد.

اگر در ماه های اول فروش موفق نشدید…

دوباره تلاش کنید! ترفند های بالا همگی مقرون به صرفه و قابل مدیریت میباشند. از آنجایی که هیچ دو برندی شبیه به هم نیستند،شما باید با آزمایش کنید تا بهترین ترفند های فروش را برای سایت و برند خود متوجه بشید.

خوب است بخوانید : روش های کسب درآمد از وبسایت + نکاتی که باید بدانید

سخن پایانی

مطالب بالا همگی تنها بخش کوچکی از ترفند های افزایش فروش سایت میباشد. شما با رعایت کردن آنها میتوانید نرخ فروش خود را افزایش دهید ولی قطعا مواردی بیشتری هستند که شما میتوانید انجام دهید تا ترافیک فروش سایت خود را بیشتر کنید. این را هم در نظر داشته باشید که فروش کالای مورد نیاز مردم همراه با قیمت مناسب،مهمترین ترفند فروش سایت های آنلاین است.

اگر قصد شروع یک کسب و کار اینترنتی را دارید ولی نمیدانید برای طراحی سایت از کجا شروع کنید،پارسینه وب میتواند شما را همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *