آموزش بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس

آموزش درج ویدئو آپارات در وردپرس

همانطور که میدانید آپارات یکی از سایت های اشتراک گذاری ویدئو میباشد. شما میتوانید به آسانی در آن ثبت نام کنید و ویدئو در آن قرار دهید. در ادامه این مطلب به بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس پرداخته ایم که امری بسیار مهم است.

قبل از بارگزاری ویدئو باید در آپارات برای خود یک کانال درست کنید. اگر کانال نداشته باشید و بخواهید به صورت عادی و بدون استفاده از آپارات در وردپرس فیلم یا ویدئو قرار دهید به پهنای باند خود فشار می آورید و در نتیجه برای سایت خود مشکل ایجاد میکنید.

بنابراین افرادی که قصد درج ویدئو در سایت خود دارند، باید کانال آپارات برا خود درست کنند. بعد از آن ویدئو ها را در آپارات بارگزاری کنند و درآخر به درج ویدئو آپارات در وردپرس بپردازند. البته شما میتوانید از طریق یوتیوب هم در وردپرس ویدئو بارگزاری کنید. 

در ادامه مطلب به سه روش برای بارگزاری ویدئو در وردپرس پرداخته ایم که روش اول را اصلا توصیه نمیکنیم زیرا به سایت شما فشار میآورد.

بارگذاری ویدئو در سایت های وردپرسی

امروزه قرار دادن ویدئو در سایت بهترین روش برای برقراری ارتباط با مخاطب میباشد. برای همین بسیاری از افراد که در زمینه تولید محتوا کار میکنند از از ویدئو در محتوای خود استفاده میکنند. در ادامه مطلب علاوه بر نحوه بارگذاری ویدئو به صورت عادی، به شما بارگزاری ویدئو آپارات در وردپرس را توضیح خواهیم داد.

آپلود کردن ویدئو در وردپرس روش های مختلفی دارد که در ادامه بهترین روش های آن را به شما معرفی میکنیم.

آنچه در ادامه میخوانیم:

درج ویدئو در سایت های وردپرسی به روش معمول

همانطور هم که بالاتر گفتیم، این روش اصلا توصیه نمیشه و برای سایت شما میتواند بسیار مضر باشد. به طور کلی قرار دادن ویدئو به صورت مستقیم سرعت سایت شما را کاهش میدهد. اگر سرعت سایتتان پایین است، بهتر است مقاله بهینه سازی سرعت سایت وردپرسی را مطالعه کنید. قبل از بارگزاری ویدِئو به صورت مستقیم بهتر است از پهنای باند خود مطمئن شوید. زیرا اگر آن را کنترل نکنید، پهنای باند شما تمام میشود.

برای درج ویدئو در وردپرس به صورت مستقیم ابتدا باید یک نوشته جدید ایجاد کنید. بعد از آن باید وارد “افزودن پرونده چند رسانه ای” شوید.

آموزش درج ویدئو آپارات در وردپرس

بعد از وارد شدن به آن وارد “بارگزاری پرونده ها” شوید و ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که حجم ویدئو نمیتواند بیشتر از 64 مگابایت باشد. بنابراین قبل از شروع بارگزاری ویدئو خود را کم حجم کنید.

بعد از انجام بالا ویدئو در وردپرس آپلود میشود.

بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس

به طور کلی چند روش برای بارگزاری ویدئو در سایت وجود دارد که در ادامه این مطلب سعی در معرفی بهترین آنها را داریم. در ادامه روش هایی را معرفی میکنیم که شما میتوانید در وردپرس ویدئو بارگذاری کنید و نگران پهنای باند خود و سرعت سایت نباشید.

بارگذاری ویدئو با استفاه از کد های آپارات

اولین راه بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس، استفاده از کدهایی است که آپارات به شما میدهد. کد های آپارات به شما کمک میکند بدون هیچ مشکلی در وردپرس ویدئو آپلود کنید. علاوه بر این شما میتوانید اندازه دلخواه خود را برای ویدئو انتخاب کنید.

برای اینکار شما میتوانید وارد صفحه آپارات شوید و از آنجا اشتراک گذاری ویدئو به صورت لینک را انتخاب کنید.

آموزش درج ویدئو آپارات در وردپرس

 

بعد از آن کد را روی حالت اسکریپت یا آی فرم قرار دهید و تیک نمایش تیتر را بزنید. سپس آن را کپی کنید.

آموزش درج ویدئو آپارات در وردپرس

 

بعد از اینکه لینک را کپی کردید، در قسمت متن وردپرس لینک را کپی کنید. لعد از اینکار میتوانید محتوا را ذخیره و در قسمت پیش نمایش ویدئو را مشاهده کنید.

آموزش درج ویدئو آپارات در وردپرس

 

مزایای بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس

آپارات سایتی است که بدون هیچ هزینه ای ویدئو های شما را به نمایش میگذارد. شما اگر ویدئو های خود را در آپارات بارگزاری کنید، ویدئو های شما روی یک هاست دیگر آپلود شده است. در نتیجه به هاست و پهنای باند شما فشاری نمی آورد. آپارات سرور های اختصاصی و قدرتمندی دارد، به این علت ویدئو های شما با سرعت بالا پخش میشوند.

برخی دیگر از مزایای بارگذاری ویدئو آپارات در وردپرس عبارت اند از:

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای نگه درای ویدئو
  • امکان قرار دادن ویدئو در وردپرس به راحتی
  • عدم نیاز زمان برای گذاشتن ویدئو
  • عدم فشار بر هاست شما به علت ویدئو

در بالا روش آپلود ویدئو در وردپرس با استفاده از آپارات را توضیح دادیم. در ادامه به بارگزاری ویدئو های یوتیوب در وردپرس خواهیم پرداخت.

درج ویدئو Youtube در وردپرس

برای نمایش ویدئو موجود در یوتیوب چند روش وجود دارد. بهترین روش با استفاده کپی کردن URL آن ویدئو صورت میگیرد.

شما ویدئو مورد نظر را در یوتیوب باز کرده و بعد لینک آن ویدئو را کپی میکنید و در قسمت متن وردپرس قرار میدهید.

آموزش درج ویدئو یوتیوب در وردپرس

 

 

یوتیوب به علت محدودیت فیلترینگ، معمولا مورد پسند مدیران سایت ها نیست. برای همین معمولا افراد آپارات برای نمایش ویدئو ها انتخاب میکنند.

نتیجه گیری

در مقاله بالا سعی در آموزش نحوه بارگزاری ویدئو در وردپرس داشتیم. شما همانطور که بالاتر گفتیم شما میتوانید بدون استفاده از هیچ سایت دیگر ویدئو را در وردپرس بارگزاری کنید اما این کار باعث تمام شدن هاست شما میشود و بهتر است اینکار را انجام ندهید. گزینه های دیگر و بهتری هستند که اصلا به سایت شما فشار نمی آوردند و ما به آنها اشاره کردیم و آن را برای شما شرح دادیم.

یکی از مهمترین فاکتور های گوگل برای دیده شدن سایت شما، مدت زمان حضور کاربر در سایت شما میباشد. استفاده از ویدئو یکی از تکنیک هایی است که کاربر را مجاب میکند در سایت بماند. ولی باید بدانید که ویدئو را چگونه در سایت بارگزاری کنید که ما آن را به صورت کامل توضیح دادیم. اینکه شما میتونید به آسانی ویدئو آپارات و یوتیوب را وردپرس قرار دهید ، نشان از سادگی استفاده و مدیریت محتوا در وردپرس است و آسانی مدیریت محتوا در وردپرس یکی از دلایل جواب به سوال چرا وردپرس بهتر است میباشد .


امیدواریم پارسینه وب شما ار در این مطلب یاری کرده باشد

برای موضوعات بیشتر به بلاگ مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *