کسب درآمد از وب سایت

کسب درآمد از وب سایت

کسب درآمد از وب سایت

پس از طراحی وب سایت ، در هر زمینه ای که باشد ، نوبت به آن می رسد که از آن وب سایت درامد کسب کنیم . در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان را با راه های مختلف کسب درآمد از وب سایت آشنا کنیم. گاهی دیده می شود که وب سایت ها در زمینه هایی فعالیت دارند که به طور مستقیم منجر به درآمد زایی نمیشود ( مثلا وب سایت هایی که در زمینه تولید محتوای رایگان فعالیت دارند).یکی از راه های اصلی کسب درآمد در این شرایط تبلیغات است.

راه های کسب درآمد سایت از طریق تبلیغات

در ادامه به برخی از روش های تبلیغاتی که توسط آن ها می توانید به درآمد زایی از وب سایت خود بپردازید ، اشاره خواهیم کرد :

تبلیغات پاپ آپ 

کسب درآمد از وب سایت

 

پاپ آپ بیشتر در گذشته استفاده می شد.
در این روش به محض ورود کاربر به صفحه سایت ، یک پنجره شامل تبلیغات دلخواه شما به کاربر نشان داده  می شود که کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر هدایت می شود. امروزه استفاده از این روش سود چندانی در پی نخواهد داشت چراکه هم گوگل برای آن امتیاز منفی در نظر می گیرد هم اکثر مرورگرها به بلاک کننده پاپ آپ مجهز هستند.

وب سایت های همکاری در فروش

با توجه به بیشتر شدن اعتماد مردم به خرید اینترنتی این یک روش مناسب است . 

وب سایت های بزرگی مثل دیجی کالا ، آمازون و … وجود دارند که با ثبت نام در سیستم همکاری فروش آن ها خواهید توانست به سود خوبی دست پیدا کنید.

کسب درآمد از وب سایت با تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

کسب درآمد از وب سایت از طریق تبلیغات بنری نیز امکان پذیر است.

در این روش شما یک بنر در صفحه اصلی یا سایدبار های سایت خود قرار میدهید که مربوط به یک کسب و کار یا وب سایت دیگر است و کاربر با کلیک بر آن وارد وب سایت هدف می شود . شما با توجه به ابعاد بنر و جایگاه نمایش آن در سایت می توانید مبلغی را دریافت نمایید.

تبلیغات ریتارگتینگ

ریتارگتینگ کمک می‌کند که کاربر در سایت شما شناسایی شود. به‌همین‌ترتیب در سایت‌های دیگر با توجه به نیازهای کاربر که از قبل شناسایی‌شده است؛ تبلیغات را به کاربر نمایش می‌دهد. این تبلیغات سبب می‌شود محصول شما در ذهن کاربر بیشتر بماند و کاربر این محصول را به‌یاد داشته باشد.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *