طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی برای تمام وکلا مهم است چه یک موسسه حقوقی تاسیس شده با سابقه و قدیمی باشید، چه یک موسسه کاملا جدید یا به عنوان یک وکیل آزاد کار خود را شروع کرده اید، یک وب سایت می تواند منبع ارزشمندی برای گسترش تجارت شما باشد.گرچه شرکت های حقوقی به طور سنتی خدمات خود را به صورت رو در رو ارائه می دهند، راه های متعددی وجود دارد که تغییر به یک پلتفرم دیجیتال مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد و آگاهی از برند شما را افزایش دهد.

اگر نمی‌دانید که چگونه در اسرع وقت به یک وب سایت با طراحی مدرن وحرفه ای دست یابید، شرکت طراحی وبسایت پارسینه وب با طراح های مجرب می‌تواند در این مورد در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کند.

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی
طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی باید به نحوی باشد تا به شما کمک کند تا تعداد مشتریانی را که به دست می آورید افزایش دهید و شما و مجموعه تان را به عنوان بهترین متخصص در حوزه کاری خاص خود معرفی کنید. به این ترتیب، طراحی وب سایت شرکت حقوقی شما باید منعکس کننده ارزش های اصلی و تخصص شما و همچنین  همراه با طراحی حرفه ای باشد.

طراحی حرفه ای وب سایت شما، به شما کمک می کند تا اعتبار خود را ایجاد کنید، اعتماد مشتریان بالقوه را ایجاد کنید و به شما کمک می کند که از بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. اگر می خواهید بدانید که وب سایت شما چگونه به شما کمک می کند تا همه اینها را به دست آورید، در این مقاله با ما همراه باشید.

چرا وکلا و موسسات حقوقی نیاز به یک وبسایت دارند؟

یک وب سایت وکالت یا موسسه حقوقی به روز و مدرن ، نمادی از اعتبار آن مجموعه به شمار میرود.

تصور کنید با کسی تماس می گیرید و به او می گویید که وکیل قابل اطمینانی هستید و مشتریان قبلی شما چقدر از کار شما راضی هستند این ممکن است در نهایت شما را یک فروشنده به نظر برساند. یک راه آسان برای اینکه به مشتریان بالقوه نشان دهید که یک وکیل قابل اعتماد و توانایی هستید این است که آن را در وب سایت خود ثابت کنید و مدارکی برای آن ارائه دهید.

می‌توانید گواهی‌های صلاحیت‌های خود را نشان دهید.ارجاعاتی را از شرکت های بزرگ یا توصیفات شخصی بیشتری از مشتریان کوچکتر ارائه دهید. این به زمانی کمک می‌کند که مشتریان بالقوه در حال انجام تحقیقات و انتخاب بین شما و سایر وب‌سایت‌های وکلا باشند اگر در بررسی‌ها بهتر ظاهر شده و صلاحیت‌ بیشتری نسبت به رقبا از خود نشان دهید، احتمال بیشتری دارد که موسسه حقوقی شما انتخاب شود.

این امر نه تنها در بین مشتریان احتمالی بلکه در بین سایر موسسات حقوقی نیز اعتبار ایجاد می کند. این می تواند به شما کمک کند تا با سایر وکلا ارتباط برقرار کنید و توافق نامه های سودمندی را ایجاد کنید که در آن مشتریان را بسته به تخصص خود به یکدیگر توصیه می کنید.

اطلاعات سومند برای کاربران !

نه تنها داشتن اعتبار و رضایت مشتری در سایت شما باعث ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان وب سایت موسسه حقوقی شما می شود، بلکه آپلود محتوای مرتبط و مفید در وب سایت شما می تواند نشان دهد که شما در زمینه کاری خود به خوبی مسلط هستید. علاوه بر یان ، کاربران بدون نیاز به حضور یا تماس تلفنی میتوانند درک کنند که تخصص شما به درد آن ها می خورد یا خیر ! این باعث صرفه جویی در وقت شما و بازدیدکنندگان می شود. آنها بسته به تخصص شما می توانند تصمیم آگاهانه ای بگیرند و شما درخواستی برای خدماتی که نمی توانید ارائه دهید دریافت نمی کنید.

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی
طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

بسیاری از مردم قبل از جستجوی وکیل، به دنبال مشاوره حقوقی آنلاین هستند، بنابراین ایده خوبی است که تلاش کنید تا یک محتوای طولانی در باب مشاوره حقوقی و … در قالب کتاب الکترونیکی یا PDF ایجاد کنید. تنها در صورتی می‌توانید اجازه دسترسی به این منبع را بدهید که بازدیدکنندگان یک آدرس ایمیل بدهند.علاوه بر آن می توانید با چت آنلاین در سایت سیستم مشاوره آنلاین رایگان راه اندازی کنید که برای جذب مشتری فوق العاده است.

وب سایت شما بیست و چهار ساعت در هفت روز هفته آنلاین است

ساعات اداری سنتی هفت صبح تا پنج عصر است که به طور قابل لمسی  بیشتر مردم فقط در خارج از این ساعات وقت برای تحقیق و تماس با موسسه ها دارند. اینجاست که یک وب سایت به کار می آید. همیشه آنلاین است، بنابراین حتی اگر کسی سایت شما را ببیند و ساعت دو بامداد به شما ایمیل بزند، می توانید هر ساعت از شبانه روز ایمیل را دریافت کنید و در زمان مقتضی به ان پاسخ دهید.

 

انتظارات شما از تیم پارسینه وب هنگام طراحی سایت

با پارسینه وب. ما سردرگمی طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی را از بین می بریم!

چه در حال حاضر وب‌سایتی دارید که می‌خواهید دوباره طراحی کنید یا به یک وب‌سایت کاملاً جدید نیاز دارید، ما راه‌ حل‌هایی داریم که متناسب با هر اندازه و بودجه شرکت حقوقی باشد. ما وب ‌سایت ‌های نیمه سفارشی و کاملاً سفارشی را ارائه می‌کنیم که بر روی یک CMS منبع باز مانند WordPress ایجاد شده ‌اند. برخلاف سایر شرکت ‌های وب ‌سایت شرکت حقوقی، ما معتقدیم که مشتریان باید بتوانند از وب‌سایت‌های خود استفاده کرده و مالکیت آن را حفظ کنند. توسعه وب سایت با منبع باز این سهولت استفاده و مالکیت را فراهم می کند، که ما از آن برای خدمات بهتر به مشتریان خود و توانمندسازی آنها برای مالکیت و کنترل حضور آنلاین خود استفاده می کنیم.

روش انجام کار به چه صورت است ؟

طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی
طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

ما تمام پروژه های وب سایت را با یک مرحله طراحی فشرده شروع می کنیم که در آن چندین طرح را بر اساس جنبه های منحصر به فرد شرکت حقوقی شما ایجاد می کنیم. سپس وب‌سایت را به صورت واکنش‌گرا توسعه می‌دهیم تا سریع بارگیری شود و بدون اشکال کار کند. هر وب‌سایت محتوایی را دریافت می‌کند که مربوط به حوزه‌های عملی شرکت حقوقی است و بر اساس بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی موتور جستجو بهینه شده است. ما همچنین عناوین متا و توضیحات متا را برای هر صفحه کپی در وب‌سایت شما وارد می‌کنیم، که تعیین می‌کند چگونه صفحات وب شما در صفحات نتایج جستجو مشاهده شوند.

 

چگونه طراحی وب سایت موسسات حقوقی عالی می تواند به شرکت حقوقی شما کمک کند

یک وب سایت عالی شرکت حقوقی باعث می شود تا کاربران به توانایی شما به عنوان یک وکیل حرفه ای اعتماد کنند که میتوانید مسائل آنها را مدیریت کنید. وب‌سایت‌هایی که کاربران را با محتوای آموزنده درگیر می‌کنند، می‌توانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا برای کمک به شرکت شما مراجعه کنند. شما میتوانید با ارائه مطالب مفید و آموزنده ، کاربرانی که به دنیال جواب سوالا های خود در اینترنت هستند را قانع کنید تا برای مشاوره و … با شما ارتباط برقرار کنند.

چرا پارسینه وب؟

طراحی وب سایت وکلا و موسسات حقوقی زیبا و مدرن

ما به شهرت خود برای ساختن وب سایت های زیبا، مدرن و قابل استفاده در تلفن همراه ، لپ تاپ و … برای وکلا افتخار می کنیم. ما وب سایت هایی طراحی می کنیم که به درخور وکلا هستند و از شأن حرفه آنها حمایت می کنند.

طراحی وب سایت وکلا و موسسات حقوقی باید با موتور های جستجو سازگاری داشته باشد

ما با سال ها تجربه که در این حوزه داریم  این کار را انجام می دهیم و می دانیم که چگونه وب سایت هایی سازگار با موتور جستجو را برای وکلا طراحی و کدنویسی کنیم. هر وب سایتی که توسعه می دهیم دارای یک افزونه SEO نصب شده و صفحات جداگانه بهینه سازی شده است.

امنیت وب سایت

امنیت وب سایت شما برای ما بسیار مهم است. با دانستن اینکه فایل های اصلی وردپرس شما قفل شده اند، می توانید احساس امنیت کنید و هیچ کس نمی تواند آنها را بازنویسی کند. ما همچنین مطمئن می شویم که وب سایت شما آخرین ورژن و بهترین نسخه وردپرس را به همراه داشته باشد.

امنیت اطلاعات موکلان در سایت یک مجموعه حقوقی از اولویت های ماست !

پشتیبانی فنی

در حالی که مشکلات فنی در کار ما نادر است، اما  احتمال اتفاق ان وجود وجود دارد . هر یک از وب‌سایت‌های ما با ارتشی از مهندسان زبده پشتیبانی می شوند که آماده هستند تا هر گونه مشکل فنی را که ممکن است به سرعت ایجاد شود،  در اسرع وقت حل کنند.

رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک عنصر حیاتی در ارتباط ماندن با مخاطبان است. ما مستقل از شما یا در کنار شما کار می کنیم، به مشارکت اجتماعی شما با راهنمایی کارشناسان خود کمک می کنیم.

بهینه سازی هنگام طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

تلاش ما بر این است تا با بروز رسانی و بهینه سازی بیشتر بازدیدکنندگان سایت شما به مشتری تبدیل شوند!

کارشناسان ما از جدیدترین تکنیک‌های بهینه‌سازی تبدیل برای کمک به افزایش درصد بازدیدکنندگان غیرفعال وب‌سایت به کاربران فعال استفاده می‌کنند.

نمونه کارهای طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

 

نمونه کارهای طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سال ها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟”

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند 

 “گفتگو در واتس اپ” 

“آنلاین هستیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *