طراحی سایت شرکت های حسابداری

طراحی سایت شرکت های حسابداری

سایت شرکت های حسابداری و تجاری به طور کلی فضایی برای ارائه اطلاعات عمومی در مورد شرکت شما یا بستری مستقیم برای تجارت الکترونیک به حساب می آیند. چه یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما بگوید یا یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده تر، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که به زبان ساده بگویید شرکت شما چه کاری انجام می دهد .

در این مسیربرای طراحی سایت شرکتی حسابداری ،پارسینه وب شما را همراهی خواهد کرد.

طراحی سایت شرکت های حسابداری

اصول طراحی سایت شرکت های حسابداری

هر وب سایتی باید از اصول و قوانین طراحی و راه اندازی پیروی کند. هنگام برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت شرکتی یا حسابداری، باید اصول زیر را رعایت کنید:

  1. سایت واکنش گرا : وب سایت های واکنش گرا با توجه به ابعاد گوشی ، تبلت یا لپ تاپ شما به نمایش در می آیند.
  2. رنگ آمیزی مناسب و سازمانی: که باعث جذب و علاقه افراد برای توجه بیشتر به سایت مهم است.
  3. صفحات ارائه محصولات زیبا: یک وب سایت خوب بیشتر از یک صفحه اصلی دارد. مانند یک کاتالوگ دقیق از محصولات یا خدمات خود ، مثل صفحه ثبت نام ، محصولات ، ثبت سفارش و… که در وب سایت های حسابداری می توانید خدمات خود را در آن ارائه کنید یا دوره های آموزشی بفروشید.
  4. اطلاعات تماس را درست کنید: برای پیدا کردن اطلاعات ارتباطی این امر مهم است.
  5. صفحه درباره ما : خیلی مهم است برای افرادی که برای اولین با با تیم شما آشنا میشوند.
  6. سرعت بارگذاری سایت : یکی از نکات مهم میباشد که باعت میشود بازدید کننده کلافه نشود و سریع به تمام اطلاعات سایت دسترسی داشته باشد.
  7. در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید: ثبت وب‌سایت در به موتورهای جستجوی اصلی به شما کمک می‌کند، و همچنین به کارگیری یک استراتژی سئو قوی در سایت شما کمک زیادی به کسب و کار شما میکند.
  8. از اصول و قوانین UI/UX استفاده کنید : UI رابط کاربری هستش که دسترسی ساده تری با قسمت های مختلف داشته باشد UX مناسب باعث میشود کاربر ساده تر با فیلد ها ارتباط برقرار کند.
  9. از هاست مناسب استفاده کنید: هاست یا میزبانی وب محلی است که اطلاعات مربوط به وب سایت شما در آن قرار می گیرد در واقع اطلاعات شما باید روی دستگاهی قرار گیرد که به صورت 24 ساعته به اینترنت متصل است و کاربران می توانند در هر زمانی از شبانه روز وب سایت شما را در اینترنت مرور کنند.
  10. نام دامنه مناسب: نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت شماست. . سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و در صورت امکان از اختصار ، کلمات اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.
  11. سیستم پرداخت خود را راه اندازی کنید: در حالی که این مرحله برای همه وب‌سایت‌های تجاری الزامی نیست، شرکت‌هایی که می‌خواهند گزینه پرداخت آنلاین را به مشتریان ارائه دهند، باید سیستم‌های پرداخت الکترونیکی را با وب‌سایت‌های خود یکپارچه کنند.

چگونه طراحی سایت شرکت های حسابداری حرفه ای می تواند برای شرکت حسابداری شما مفید باشد؟

طراحی سایت شرکت های حسابداری
طراحی سایت شرکت های حسابداری

وب سایت شما مرکز تمام تلاش های بازاریابی آینده شما است. با راه های که پارسینه وب ارائه میکند می توانید قوی و زیبا و ساده شروع کنید، سپس بعداً  میتوانیدخدمات پیشرفته را اضافه کنید. می‌توانید بهینه‌سازی موتورهای جستجو را برای افزایش نتایج جستجو را برای ارتقای خدمات خود اضافه کنید، یا از طریق ارائه اطلاعات مفید در رسانه‌های اجتماعی ارتباطات بهتری برقرار کنید.

 همه وب سایت های شرکت حسابداری ما مزایای شگفت انگیزی دارند:

  • جذب مشتریان جدید
  • خدمات شرکت خود را برجسته کنید
  • اعتبار، اعتماد و شناخت در فضای مجازی به دست آورید
  • یک تجربه کاربری استثنایی ارائه دهید
  • یک هویت برند ایجاد کنید
  • ارائه سرنخ به مشتریان
  • افزایش رضایت مشتری

هدف ما این است که مشتریان بالقوه را که در جستجوی خدمات مالی شما هستند جذب و تبدیل به مشتریان بالفعل کنیم ، با یک وب‌سایت خوش ساخت این امر امکان پدیر خواهد بود

یک طراحی سایت حسابداری نوآورانه و اصولی داشته باشید

طراحان پارسینه وب می داند که کسب و کار شما منحصر به فرد است. این بدان معناست که شما به طراحی سایت حسابداری نیاز دارید که کاملاً با مدل کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. به همین دلیل است که ما سطح طرحهای مختلف ارائه می دهیم. تا شما به کمک توانایی های طراحان ما با رعایت قواعد و اصول طراحی سایت بتوانید سایتی متناسب با سلیقه ی خود و کسب و کار خود داشته باشید و در صدر هرم رقابت بمانید.

نام تجاری(برند سازی) برای حسابداران و شرکت های خدمات مالی

طراحی سایت شرکت های حسابداری
طراحی سایت شرکت های حسابداری

توسعه و اجرای یک استراتژی برندسازی موثر برای حسابداران و متخصصان خدمات مالی برای تولید سرنخ، حفظ مشتری و کسب مزیت رقابتی در بازار ضروری است. چه یک CPA باشید که خدمات مالیاتی و برنامه ریزی مالی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد، یا خدمات مدیریت ثروت را برای مدیران ارائه می دهید، کارشناسان بازاریابی دیجیتال حسابداری و مالی ما شخصیتی را برای اعضای کلیدی شرکت شما ایجاد می کنند که ارزش ها و رویکرد آنها را برای ملاقات مشتریان شرکتی و/یا فردی منعکس می کند. کارکرد مهم دیگر برندسازی هم برای افراد کلیدی در شرکت شما و هم برای کل کسب و کار، برجسته کردن حوزه های تخصصی ChFC ها است. این تمرکز بر استعدادهای کلیدی متخصصان مالی در شرکت شما، همراه با بیانیه‌های شخصیتی و ارزشی آنها، باعث متمایز کردن گروه مالی یا حسابداری شما از رقبای شما می‌شود.

یک شرکت حسابداری عالی و شایسته یک وب سایت عالی دارد

راه حل های سایت حسابداری شما ، شما را در زمان پرداخت مالیات و یا در طول سال به مشتریان حسابداری خود متصل می کند. ما تمام کارهای اولیه را برای شما انجام خواهیم داده ، پس از تکمیل راه‌اندازی و فعال شدن، همچنان می‌توانید در صورت تمایل خودتان تنظیمات را انجام دهید، یا شما  برای راهنمایی و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. شروع به ایجاد کسب و کار جدید کنید و مشتریان فعلی را با یک وب سایت حسابداری که شامل ویژگی های کلیدی و محتوای جذاب برای تشویق مشتریان بالقوه اقدام کنید.

مهمترین عناصر طراحی سایت شرکت های حسابداری

طراحی و معماری: شما نیاز به طراحی وب سایت حسابداری دارید که به اندازه شرکت شما حرفه ای باشد. همه چیز با اصول کلیدی شروع شود که تجارت شما را قابل احترام و قابل اعتماد نشان می دهد. از طرحی ساده استفاده کنید که نشان دهد شرکت حسابداری شما بالغ و حرفه ای است و مهمتر از همه وب سایت شما باید با تمام دستگاه های تلفن همراه سازگار باشد. صفحات ضروری را بگنجانید که خدمات شما را به وضوح توضیح می دهند و دسترسی آسان به اطلاعات تماس را فراهم می کنند. خود را با یک صفحه پروفایل شرکتی معرفی کنید تا شروع به ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان ایده آل خود کنید.
تمامی این خدمات به صورت کامل و با هزینه معقول توسط شرکت پارسینه وب ، برای شما عزیزان پیاده سازی خواهد شد.

بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو: نام شرکت، شماره تلفن، آدرس، خدمات و کارکنان شما باید به طور مداوم و به درستی بروز شوند تا با بهترین شیوه های سئو مطابقت داشته باشند. این توجه به جزئیات به مشتریان شما نشان می دهد که شما آگاه و قابل اعتماد هستید. یک وب سایت شرکت حسابداری واقعاً مؤثر مفید، جالب و جذاب است. کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا تمام عناصر ضروری را جمع آوری کنید تا خدمات شما به زیبایی ارائه شود و به راحتی پیدا شود. شرکت شما در طول زمان رشد خواهد کرد و تغییر خواهد کرد.

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت شرکت حسابداری توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سال ها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟”

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟]

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *