طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

چرا طراحی سایت در اصفهان مهم و ضروری است؟

استان اصفهان یکی از استان های مرکزی ایران است که مرکز آن شهر اصفهان است. با جمعیتی حدود 5 میلیون نفر ،استان اصفهان ششمین استان پهناور، سومین استان پرجمعیت ایران و اولین کشور شهرنشین کشور است. استان اصفهان دارای بیشترین همجواری است که از شرق به استان های یزد و خراسان جنوبی، از شمال به استان های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود می شود. مرکز تولید آهن، فولاد و صنایع دستی ایران است. به دلیل موقعیت جغرافیایی اصفهان ، طراحی سایت در اصفهان میتواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد.

در رویداد کرونا، بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی، حتی کسب‌وکارهای موفق، به دلیل کاهش مشتریان، متحمل زیان‌های قابل توجهی شدند، اما همه کسب‌وکارهای آنلاین در این مدت حداقل رشد دو برابری را تجربه کردند.با این جمعیت در اصفهان، در صورت طراحی سایت در اصفهان می توانید تعدادی از این همشهریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و از این طریق درآمد بالایی کسب کنید.

گروه پارسینه وب پس از چندین سال طراحی سایت، برندینگ و طراحی لوگو، خدمات طراحی سایت در اصفهان را نیز به صورت تخصصی ارائه می دهد و آماده همکاری با کسب و کار اینترنتی در اصفهان می باشد.

امروزه با افزایش تکنولوژی و پیشرفت چشمگیر دنیای وب کاربران زیادی از این فضا استفاده می کنند و شما می توانید با طراحی سایت در اصفهان درآمد و سود خود را افزایش دهید.

راه اندازی وطراحی سایت در اصفهان

طراح سایت در اصفهانطراحی وب سایت ویژه با یک سال تعمیر و نگهداری یک سرویس جدید گروه پارسینه وب برای استان اصفهان می باشد.

این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا شما را در بازار رقابتی وب سایت ها و کسب و کارها موفق کند و وضعیت کسب و کار شما را بهبود بخشد.

اگر صاحب یک کسب و کار یا فروشگاه سنتی در اصفهان هستید در حالی که کسی در دسترس شما نیست، آنها نمی توانند از فروشگاه شما بازدید کنند و به طور کلی به شما دسترسی ندارند.

حتی اگر شما یک ارائه دهنده خدمات باشید، هنوز افراد کمی شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند.

منظور ما این است که با این اوصاف فکر نمی کنید راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اصفهان درآمدی بالاتر از کسب و کار سنتی برای شما به همراه خواهد داشت؟

آمارها نشان می دهد که تراکنش های آنلاین درصد بیشتری از گردش مالی کشور را به خود اختصاص می دهد، به این معنی که کسب و کار آنلاین تحت سلطه تجارت سنتی است، بنابراین می توانید همین الان برای طراحی سایت در اصفهان اقدام کنید.

طراحی سایت صنایع دستی استان اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

اصفهان دارای صنایع دستی فراوانی هستش که همه ی آنها برای افراد معرفی شده نیستن و حتی با شناختن آنها تهیه ی آنها به راحتی امکان پذیر نیست. باطراحی سایت مناسب میتوان همه ی آنها رو به تمام افراد خوش ذوق معرفی کرد و با راحتترین راه آن محصول را به دست آورد.

البته ناگفته نماند که باعث جذب افراد بیشتری برای دیدن صنایع دستی و فرهنگ کهن اصفهان میشود.

 

طراحی سایت گردشگری در استان اصفهان

استان اصفهان از کهن ترین استانهای ایران با جاذبه های گردشگری فراوان است که برای مسافران و گردشگران جذابیت بسیاری دارد از این رو برای هتل ها و اقامتگاه ها و همینطور برای تورلیدرها و مجموعه های مرتبط با گردشگری میتوانند با معرفی جاذبه های گردشگری و خدمات خود مسافران را جذب شهر زیبای خود بکنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

در مورد فروش بیشتر با تبلیغات کمتر صحبت کردیم. طراحی وب سایت برای کسب و کار سنتی شما بهترین راه برای فروش بیشتر محصول و جذب افراد بیشتر با تبلیغات کمتر است.

پاسخ به این سوال بسیار ساده است و می توانید با یک مثال آن را پیدا کنید:

مثلاً اگر می خواهید غذا، پوشاک و … بخرید، از نزدیک ترین مکان به خانه خود خرید نمی کنید؟ آیا از دورترین رستوران شهر غذا سفارش می دهید؟

بنابراین متوجه می شویم که دسترسی سریعتر به خدمات مزیتی است که از طریق طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان امکان پذیر است و سایر فروشگاه های اینترنتی در مناطق شهری و سایر نقاط دنیا نمی توانند به این شکل خدمات ارائه دهند.

بهترین سوغاتی های اصفهان باقلوا و سنگ پا می باشد و می توان به موارد زیر به عنوان اصلی ترین محصولات بومی اصفهان اشاره کرد.

تمامی این محصولات در صورتی که به بهترین شکل و توسط طراحان حرفه ای ساخته شده باشند می توانند به شما برای ساخت سایت فروشگاهی در اصفهان ایده دهند.

با شرایط اقتصادی امروز و شیوع بیماری هایی مانند کرونا ویروس و بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی دیگر، به نظر می رسد بهتر است یک وب سایت در اصفهان برای کسب و کار خود ایجاد کنید که علاوه بر بالا بردن روحیه شما، درآمدزایی نیز داشته باشد. منفی هایی که ذهن شما را درگیر می کند.

طراحی سایت وردپرس در اصفهان

اگر سایت خود را روی این cms های قدرتمند رها کنید، علاوه بر داشتن سرعت بالا به دلیل متن باز بودن سایت، می توانید بسته به نیاز خود کد مورد نیاز را تغییر دهید.

سایت های وردپرسی همچنین دارای یک رابط کاربری و پنل مدیریت بسیار ساده هستند که به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به هر ویژگی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد طراحی سایت در اصفهان را دارید، وب سایت خود را با وردپرس ایجاد کنید و اگر ما را می شناسید، آماده ایم این کار را برای شما انجام دهیم و از طریق وب سایت به کسب درآمد در شهر اصفهان کمک کنیم.

 

مراحل طراحی سایت وردپرسی در اصفهان به شرح زیر است:

  • زمانی که هدف خود را برای راه اندازی سایت اصفهان مشخص کردید، رابط کاربری شما در قالب وردپرس طراحی می شود.
  • سپس با توجه به نیاز شما امکانات مورد نظر شما به سایت اضافه می شود.
  • در نهایت پس از تغییرات لازم و امنیت وب سایت، می توانید سفارش خود را دریافت نمایید.
  •  

طراحی سایت ورزشی در اصفهان

طراحی سایت برای تمامی ورزشکاران و مربیان ورزشی که قصد دارند با کسب درآمد، جذب شاگرد و یا ارائه برنامه های آموزشی برای دانشجویان باشگاه یا اعضای وب سایت برای خود سایتی داشته باشند.

حتی با راهنمایی هایی که از مجموعه ما دریافت می کنید، می توانید اعضای بیشتری دریافت کنید

باشگاه خود را دعوت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

 

طراحی سایت برای مجموعه های صنعتی در اصفهان  

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت برای مجموعه های صنعتی اهمیت فراوانی دارند که با آن میتوانند خدمات و محصولات خود را به صورت کامل معرفی کنند و با انجام سئو و آسان کردن معرفی محصولاتشان میتوانند مشتری های زیادی را پیدا کنند.

به عنوان مثال:

شما ارائه دهنده ی قالبهای صنعتی خاص هستین و رزومه و تجربه های فراوانی در این زمینه دارین ولی فقط افراد در حوالی محل کارتان شمارا میشناسند و با طراحی سایت مناسب هر کسی برای ساخت قالب صنعتی در گوگل سرچ کنند با سایت شما روبرو میشوند و وقتی انواع قالب های ساخته شده به دست شمارو ببینند و با مجموعه ی شما آشنا بشوند شما دایره ی مشتریان بیشتری را برای خود رقم میزنید.

 

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

شرکت های طراحی سایت معمولا در سراسر ایران خدمات ارائه می دهند. جالب اینجاست که از آنجایی که مثلاً برای شما یک وب سایت طراحی می کنند، دیگر نیازی به سفارش به کسانی که در شهر محل سکونت شما دفتر دارند، ندارید.

این را هم اضافه کنم که طراحی سایت در اصفهان از طریق سایت هایی که در شهرهای دیگر دفاتر دارند و یا حتی در خارج از کشور دفتر دارند قابل انجام است زیرا می خواهید در فضای وب جهانی حضور داشته باشید و از این طریق می توانید سفارش دهید.

مهم ترین حسن در طراحی سایت در استان اصفهان این است که تمام افراد با یک جستجوی ساده در گوگل مجموعه ی شما را پیدا می کنند و این امر با استفاده از سئو سایت انجام میشود. در این برهه از تاریخ، ما به آرامی به سمتی می رویم که تقریباً همه چیز به سمت فضای دیجیتال برای راحتی و آسایش بیشتر مردم پیش می رود. فروشگاه های آنلاین تقریباً تمام نیازهای مردم به مواد غذایی و لوازم جانبی را برآورده می کنند، شرکت ها تقریباً تمام خدمات و محصولات خود را از طریق وب سایت ها به فروش می رسانند و همین امر منجر به چند کلیک و پرداخت آسان شده است. محصول مورد نظر را در منزل تهیه کنید.

 

افزایش سرعت وب سایت در اصفهان

افزایش سرعت سایت در اصفهان

سایت هایی که نه تنها برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان خود طراحی می شوند، باید سرعت بارگذاری بالایی نیز داشته باشند. مخاطبان دوست دارند سریعتر به نتیجه برسند و اکثر مردم ممکن است به دلیل نگرانی و مشکلات دوست نداشته باشند چند ثانیه صبر کنند تا سایت بارگذاری شود و بالا بیاید. گوگل از این موضوع آگاه است و از الگوریتم هایی برای تشخیص سرعت بارگذاری و حجم دانلود صفحه استفاده می کند. این موتور جستجوی قدرتمند در صورتی که متوجه شود عکسی بدون ارزش محتوایی در وب سایت قرار گرفته است، وب سایت را جریمه می کند و حجم دانلود را برای مخاطبان افزایش می دهد.

پس دقیقا دلیل استفاده از عکس ها و فیلم های بیهوده با حجم زیاد به ضرر خود و مخاطب چیست؟ پس در طراحی سایت بهتر است این موارد را در اولویت قرار دهید تا پایه و ریشه شما قدرتمند و صحیح انجام شود و در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید.

بسیاری از اوقات همه ما در گوگل پیوندی را انتخاب می کنیم که آن را بسته ایم زیرا بعد از چند ثانیه ظاهر نمی شود.

دلایل متعددی وجود دارد که این اتفاق برای یک وب سایت می افتد اما با افزایش سرعت سایت شما با کاهش حجم عکس ها و یک سری اصول فنی و کدنویسی می توان این مشکل را حل کرد.

لازم به ذکر است که این مشکل بسیار بزرگ است، زیرا آمار ترافیک شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نتیجه جایگاه شما در نتایج گوگل کاهش می یابد.

طراحی سایت شرکتی در استان اصفهان

شاید بهترین شرکت هایی که به یک وب سایت نیاز دارند، آن شرکت ها و مشاغل باشند. بر اساس تجربه چندین ساله خود در کار با مشتریان و مخاطبان، متوجه شده ایم که شرکت ها و کسب و کارها بیشترین سود و بازده را از نظر ورود به بازار دیجیتال دارند.

دلیل این امر واضح است: وقتی شما خود را به عنوان یک شرکت و تجارت در بازار معرفی می کنید، داشتن یک وب سایت اعتبار زیادی به کسب و کار شما می دهد، همانطور که در کشورهای اروپایی مردم بیشتر به وب سایت ها اعتماد می کنند و این یک ضرورت است. فعالیت در این کشورها استفاده از سایت است.

 

کلام آخر

در اخر مطلب باید گفت که طراحی وب سایت در استان اصفهان که دارای منابع معدنی غنی، قطب صنعتی ایران است میتواند میزان درآمد را در کار و زندگی شما به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

حدودا 90 % مردم از دنیای وب استفاده می کنند، چه بهتر که از این فضا به نفع خود استفاده کنیم و سایتی در استان اصفهان برای کسب درآمد بالا آماده کنیم.

key=”title” data-pen-placeholder=”اینجا تایپ کنید…”>امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی و کد های تخفیف جدید داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت ده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت در اصفهان توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات ما بوده اند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی رابط و سئو است.همچنین میتوانید در با انتخاب گزینه ی نمونه کار ها در منو ، برخی از نمونه سایت های طراحی شده پارسینه وب را مشاهده کنید.

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟”

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

2 دیدگاه برای “طراحی سایت در اصفهان

  1. طهمورث لطفی گفته:

    سلام . لطفا مارا درباره راه اندازی فروش اینترنتی صنایع دستی در اصفهان راهنمایی کنید.

    • پارسینه وب گفته:

      سلام در خدمتتون هستیم ،لطف بفرمائید با شماره 02128421718 تماس بگیرید یا شماره تان را در فرم های مربوطه ارسال کنید؛ همکاران در اسرع وقت پیگیری خواهند کرد و مشاوره رایگان را در جهت پاسخ به سوال شما خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *