طراحی سایت شهرک های صنعتی

طراحی سایت شهرک صنعتی

طراحی سایت برای شهرک های صنعتی

امروزه اغلب شهرک های صنعتی در بیست کیلومتری شهرهای بزرگ واقع شده اند و شامل محصولات و کارخانجات مختلف می باشند. با توجه به پیشرفت و توسعه محصولات صنعتی و افزایش رقبا، اکثر مشاغل فعال در نواحی صنعتی نیز به اینترنت روی آورده اند. از این طریق می توانند بسیاری از وظایف خود را تسهیل کنند و روابط بهتری با مشتریان و کاربران خود داشته باشند. از این رو برای طراحی سایت شهرک های صنعتی میتوانید با گروه کارآزموده پارسینه وب همراه باشید .

طراحی سایت شهرک های صنعتی

 

صنایع و کارگاه ها یا کارخانه های فعال در مجتمع ها یا شهرک های صنعتی با طراحی سایت صنعتی می توانند در محیط های صنعتی  فعالیت خود را گسترش دهند و به صورت متمرکز تر در حوزه کاری خود فعالیت کنند .

هر کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک های صنعتی قرار دارد، به دلیل داشتن پلاک یا شماره بلوک واحد تولیدی منحصر به فرد خود، ممکن است صفحات مختلفی (مخاطبین، محصولات، درباره ما، فرم ها و …) در وب سایت خود داشته باشد.

از این رو مدیران و صاحبان این شهرک های صنعتی می توانند با هزینه بسیار کم، رونق کسب و کار و حضور گسترده اینترنتی، وب سایتی ویژه و استاندارد که تمامی زیر مجموعه ها و کارخانه های مستقر در مجموعه را پوشش می دهد، ایجاد کنند. .

مزایای طراحی و راه اندازی وب سایت شهرک های صنعتی

طراحی سایت شهرک صنعتی

 

  • با ایجاد سایتی برای این دسته از کسب و کارها به صورت استاندارد می توان در طراحی و راه اندازی سایت شهرک های صنعتی و یا مشاغل مرتبط، مولفه های مختلفی را در نظر گرفت.
  • ارتقای جایگاه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل (سئو) از طریق کدنویسی استاندارد و رعایت اصول حرفه ای طراحی وب سایت یکی از مزیت های مهم ایجاد یک وب سایت تجاری در این زمینه است.
  • درج آدرس و اطلاعات تماس و مسیریابی پیشرفته، امکان ایجاد فرم های آنلاین کار، مناقصات و مزایده ها، انتشار اخبار و مقالات و اطلاعیه های مهم، طراحی، مدیریت و ارائه صفحات ویژه برای هر واحد واقع در شهرک های صنعتی با امکانات کامل (تماس با ما ، محصولات، درباره ما، فرم ها و …) بخشی از مزایای ایجاد یک وب سایت برای صاحبان و مدیران این مجموعه ها است.

گروه فنی مهندسی پارسینه وب با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های تخصصی در این نوع مشاغل می تواند وب سایت های پویا، مفید و کارآمد در این زمینه طراحی و پیاده سازی کند,فقط کافیست برای پیشرفت در حوزه های صنعتی طراحی وب سایت های شهرک های صنعتی را به ما بسپارید .

ایران عزیزمان با داشتن شرایط های جغرافیایی و مواد طبیعی و معدن های فراوان و داشتن نیروهای کار با غیرت و زحمتکش تعداد زیادی شهرک صنعتی را در دل خود پرورش میدهد . ازجمله آن ها میتوان به شهرک صنعتی اشتهارد ,شهرک صنعتی چهاردانگه ,شهرک صنعتی شمس آباد ,شهرک صنعتی خرمدشت ,شهرک صنعتی گلگون ,شهرک صنعتی الوند ,شهرک صنعتی سمنان و یا حتی قم و…را نام برد .

در این شهرک ها با توجه به شرایط جغرافیایی و یا حتی وجود معادن و….برخی کسب و کار ها رونق زیادی دارند .برای مثال در استان سمنان ,در این شهرک صنعتی انواع کارخانجات مواد معدنی ,سنگ ها و کاشی ها را داریم .در استان قزوین و شهرک صنعتی الوند مشاغل تولیدی کربنات ,شیشه سازی ها و کارخانجات بزرگ آرایشی و بهداشتی و یا حتی دارویی را داریم .

در شهرک های صنعتی چون شمس آباد و چهاردانگه تولیدی های چوب و ابزار های اداری و صنعتی و تراشکاری هایی بسیار بزرگ را میتوان یافت .

در شهرک صنعتی اشتهارد که بزرگترین شهرک صنعتی نزدیک به تهران است از شرکت های دارویی و آرایشی بهداشتی تا کارگاه های تولیدی مواد اولیه برخی صنایع دیگر را درخود جای داده است .

شهرک صنعتی ایوانکی و خرمدشت هم به همین منوال در حال کسب و کار و پیشرفت هستند و هرروزه تعداد بیشتری را به مجموعه های این شهرک صنعتی می افزایند .

در حقیقت این شهرک های صنعتی هستند که چرخه صنعت کشور را حفظ میکنند .و با طراحی سایت شهرک های صنعتی میتوان کمک شایانی به رونق کشور کرد .

حال با توجه به توضیحاتی که در بالا به شما دادیم به برخی از مزایای طراحی سایت شهرک های صنعتی آشنا شدید .

معرفی مشخصات کامل شهرک صنعتی

طراحی سایت شهرک صنعتی

 

مدیران زبده و کارفرمایان شهرک های صنعتی با طراحی سایت برای شهرک های صنعتی این امکان را برای بازدید کنندگان خود فراهم میکنند تا نقشه ای کامل از محیط شهرک صنعتی خود داشته باشند و بدانند در هر موقعیت جغرافیایی از شهرک صنعتی مورد بررسی چه کارخانه و چه صنفی درحال فعالیت است .این کارخانه چه مساحتی دارد و یا حتی چه تعداد افرادی در آن مشغول به فعالیت هستند ویا حتی مدیران آن ها چه اشخاصی هستند .

با طراحی سایت شهرک های صنعتی از خرید و فروش و مزایده شرکت ها و کارخانجات نیز می توانید آگاهی کسب کنید .

میتوانید به استخدامی های شرکت ها و کارخانجات دسترسی پیدا کنید و برای پیدا کردن کار نیاز به صرف وقت زیاد و یا رفتن و گشتن در آن محیط نیاز نخواهید داشت .

با توجه به فاصله شهرک های صنعتی با شهر های اطراف خود با طراحی سایت برای آنها کمک شایانی به بازدیدکنندگان از این شهرک ها خواهیم کرد و حتی در پیدا کردن و انتخاب صنایع مورد نیاز به مجموعه های دیگر کمک خواهید کرد.

صد البته با این کار کارفرمایان داخل شهرک صنعتی هم به راحتی به مجموعه هایی که نیاز دارند تا با آن ها همکاری کنند دسترسی پیدا خواهند کرد .

قابل ذکر است که طراحی سایت با برخی از ویژگی هایی که در بالا ذکر شد کار آسانی نخواهد بود و برای بهتر شناخته شدن توسط موتور های جستجو گری چون Google نیاز است تمامی اصول اساسی و مهم در آن ها عایت شود .

در این راه گروه پارسینه وب شما تنها نخواهد گذاشت و با شرایطی عالی و قیمتی مناسب در کنار شما خواهد ماند .

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت شهرک صنعتی توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات ما بوده اند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی رابط و سئو است.همچنین میتوانید در با انتخاب گزینه ی نمونه کار ها در منو ، برخی از نمونه سایت های طراحی شده پارسینه وب را مشاهده کنید.

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

1 دیدگاه برای “طراحی سایت شهرک های صنعتی

  1. کاسپین گفته:

    بسیار مفید.امیدوار هستیم از خدمات مجموعه شما بهره ببریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *