طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه

ارائه خدمات آنلاین یکی از راه هایی است که می توان از آن برای خدمت رسانی به مشتریان بسیاری در سراسر کشور استفاده کرد. به همین دلیل است که شرکت ها و آژانس های بیمه ای برای جذب مشتری سایت بیمه ای طراحی کرده اند. کارگزاران بیمه برای ارائه خدمات خود نیاز به وب سایت و اپلیکیشن دارند. پارسینه وب به شما کمک می کند طراحی وب سایت را به راحتی سفارش دهید وفعالیت خود راپر قدرت ادامه دهید .

چرا کارگزاری های بیمه به وب سایت نیاز دارند؟

فروش آنلاین بیمه ممکن است جذاب‌تر از تماس تلفنی ، مراجعه ی حضوری یا گذاشتن وقت در قرارهای متعدد برای برخی کارگزاران و نمایندگان باشد. متأسفانه، فرآیند فروش اغلب می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از راه‌اندازی یک وب‌سایت و نگاه کردن به سفارشات فروش باشد. این مقاله نکات مفیدی در مورد چگونگی موفقیت در کسب و کار بیمه آنلاین ارائه می دهد.

نکات مهم طراحی سایت بیمه

طراحی سایت برای بیمه

 

  • برای داشتن فروش خوب ، باید یک سایت به صورت حرفه ای و اصولی طراحی شود.
  • کارگزاری آنلاین شرکت بیمه ای در نظر کارگزاران همانند یک تونل فروش میباشد که مشتری های بالقوه را به مشتری های واقعی تبدیل می کند.
  • شما می توانید بازدیدکنندگان وب سایت خود را از طریق بازاریابی موتورهای جستجو، بهینه سازی یا توسط رسانه های اجتماعی افزایش دهید.
  • سعی کنید بازدیدکنندگان وب سایت را با ارائه گزارش های رایگان ویا مشاوره یا راهنمایی رایگان به مشتری تبدیل کنید.

اگر شما یک کارگزاری بیمه ای دارید، در بیشتر موارد فقط می توانید به اطرافیان محل دفتر کارگزاری خود خدمات رسانی کنید. این در حالی است که مشتریان زیادی در فضای آنلاین به دنبال استفاده از این خدمات هستند و شما این گروه عظیم را از دست خواهید داد. با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه قادر خواهید بود خدمات خود را در دورافتاده ترین نقاط کشور ارائه دهید. برای رسیدن به این هدف می توانید از خدمات مختلف مجموعه پارسینه وب در زمینه طراحی سایت بیمه و سئو با بهترین قیمت برای سئو برای بهبود رتبه وب سایت خود استفاده کنید. برای مشاهده نمونه کارها سئو کافی است با مجموعه پارسینه وب تماس بگیرید.

فروش انلاین چه مزیت هایی دارد؟

طراحی وب سایت بیمه

 

فروش آنلاین بیمه به این معنی است که تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، می‌توانید از هر کجا کار کنید، بنابراین می‌توانید با رفت‌وآمدهای طولانی، با مشکلات فروش حضوری و صرف زمان زیادی خداحافظی کنید.این شامل فروش بیمه عمر و همچنین انواع دیگر محصولات مانند بیمه حوادث، اموال و خودرو هم می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت خود را راه اندازی کنید. وب سایت بیمه باید به عنوان یک ابزار برای ایجاد مشتری در نظر گرفته شود، نه ابزار فروش. درست مانند پست مستقیم یا بازاریابی تلفنی، هدف وب سایت شما باید این باشد که شما را – به عنوان یک کارگزار – در مقابل هرچه بیشتر دیدن مشتریان واجد شرایط قرار دهد.

تونل فروش

فرآیند فروش کمی شبیه یک قیف است. این فرآیند با چشم اندازهای بی شماری شروع می شود.مشتری بالقوه هر کسی است که فروشنده با او تماس می گیرد به حساب می آید. درصد کمی از این مشتریان بالقوه به مشتری های واجد شرایط تبدیل می شوند. سپس، بر اساس توانایی فروش شما، درصدی از آن ها به مشتری تبدیل می شوند.

آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید؟

سه راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • افزایش بازدیدکنندگان وب سایت، مشتریان بالقوه بیشتری را وارد تونل فروش می کند .
  • بازدیدکنندگان بیشتری را در وب سایت را به مشتری واجد شرایط تبدیل کنید.
  • شرایط مناسبی برای ایجاد مشتری فراهم کنید .

افزایش بازدیدکنندگان وب سایت

ساده ترین راه برای فروش آنلاین بیمه ی بیشتر بدون تغییر چیزی این است که افراد بیشتری را وارد سایت کنید. به یاد داشته باشید، هرچه ترافیک بیشتری وارد کنید، پتانسیل بیشتری برای بستن فروش خواهید داشت. بیایید فرض کنیم نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری  50٪افزایش داشته باشد و نرخ فروش همان 20٪ باقی بماند. با جذب 2000 بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه به جای 1000نفر، می توانید به راحتی فروش ماهانه خود را دو برابر کنید.

اما چگونه می توان ترافیک را افزایش داد؟

موارد زیر را در نظر بگیرید:

بازاریابی موتورهای جستجوی پولی (SEM): موتورهای جستجو مانند گوگل برنامه های تبلیغاتی پولی دارند که در آن صاحبان وب سایت می توانند کلمات کلیدی پیشنهاد بدهند و به ازای هر بازدیدکننده ای که از جستجوهای وب ایجاد می شود، هزینه پرداخت کنند. SEM می تواند یک راه موثر برای افزایش ترافیک باشد، اما رقابت برای کلمات کلیدی پربازدید بسیار زیاد است و در نتیجه قیمت های پیشنهادی بالایی دارد.

بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک (SEO): بهینه‌سازی موتور جستجو شامل بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای نمایش در بالای رتبه‌بندی ارگانیک برای کلمات کلیدی خاص است. صاحبان وب سایت می توانند این کار را به تنهایی انجام دهند یا متخصصان سئو را استخدام کنند تا این کار را برای آنها انجام دهند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی: ادغام یک وب سایت با رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و … یک راه بسیار موثر برای افزایش ترافیک است.

تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری

اگر این بازدیدکنندگان فقط وب سایت شما را مرور کنند و در واقع به مشتری تبدیل نشوند، دریافت اعداد ترافیک زیاد بیهوده است. شما باید سایت خود را بهینه سازی کنید تا در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا ظاهر شود و همچنین بازدیدکنندگان را مجذوب کنید قدم بعدی را بردارند و با کارگذاری شما ارتباط برقرار کنند و به شما اعتماد کنن.

راه های موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری شامل ارائه مشاوره و اطلاعات رایگان در مورد بیمه یا راهنمایی های مفیدی برای استفاده از بیمه در زمان نیاز و قدم های آن است. یا می توانید که اطلاعات رایگانی را ارائه دهید که بازدیدکنندگان فقط می توانند از طریق راه های ارتباطی با شما همانند سایت ,ایمیل و یا چت آنلاین مشتریان با کارشناسان شما دریافت کنند .

طراحی وب سایت بیمه ای خوب چه کمکی در ایجاد این کسب و کار به شما میکند ؟

طراحی سایت برای کارگزاری بیمه

 

طراحی سایت های بیمه باعث شهرت برند شما در بین مردم می شود. افراد با مراجعه به سایت می توانند با برند نمایندگی آشنا شوند و امکان مقایسه و تصمیم گیری در مورد انواع بیمه وجود دارد.

شرکت های بیمه با پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته تجربه جدیدی از خدمات بیمه را به مشتریان ارائه می دهند. پشتیبانی آنلاین سایت در دسترس مشتریان است و در صورت بروز مشکل به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند .

با ایجاد وب سایت فروش آنلاین بیمه خدمات خود را در تمامی نقاط کشور ارائه دهید. متقاضیان خدمات بیمه ای به راحتی و با چند کلیک می توانند بیمه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند و بیمه نامه خود را دریافت کنند.

به منظور مشاوره بهتر متقاضیان و افزایش فروش از طریق چت آنلاین و فرم تماس، کارشناسان و نمایندگان بیمه می توانند با توجه به نیاز مشتریان، آنها را به انواع بیمه نامه ها هدایت کنند.

سایت های فروش آنلاین بیمه به لطف امکانات و فرصت هایی که نسبت حضوری دارند خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه می دهند که درآمد آنها را نسبت به قبل چندین برابر می کند.

ایجاد یک وب سایت بیمه به شما کمک می کند تا مشتریان را در طیف وسیع تری به سمت برند خود جذب کنید و به شما دسترسی داشته باشند. زیرا مشتریان در هر کجا که باشند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

امیدواریم با ارائه این مقاله به شما همراهان پارسینه وب متذکر شده باشیم که طراحی وب سایت بیمه ای چه کمک بزرگی به شما کارگزار گرامی و مشتری های شما میتواند بکند تا بتوانید بهترین پیشنهادات خود را به مشتریان خود بدهید و آن ها در آرامش از شرایط بیمه ای مناسب استفاده کنند .پس همین حالا طراحی سایت بیمه ای خودتان را ثبت کنید و خودتان را جهانی کنید .

مجموعه پارسینه وب با رائه بهترین ها در طراحی سایت بیمه ای با حرفه ای ترین ابزار ها و مناسب ترین قیمت ها در طراحی وب سایت بیمه ای درکنار شما خواهد بود .

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی و کد های تخفیف جدید داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت بیمه توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات ما بوده اند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی رابط و سئو است.همچنین میتوانید در با انتخاب گزینه ی نمونه کار ها در منو ، برخی از نمونه سایت های طراحی شده پارسینه وب را مشاهده کنید.

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *