طراحی سایت گردشگری و توریستی

طراحی سایت گردشگری و توریستی

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده همگانی از گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه کسب‌وکارهای نوین نیز متناسب با آن به سمت ارائه محصولات و خدمات خود از طریق طراحی سایت و اپلیکیشن رفتند؛ چراکه با استفاده از طراحی سایت می‌توانستند با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار و به سود سرشاری دست پیدا کنند که ما در این مقاله به توضیح شرایط طراحی سایت گردشگری و توریستی خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با ما در پارسینه وب همراه باشید.

چرا طراحی سایت گردشگری و توریستی مهم است؟

طراحی سایت گردشگری و توریستی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به انبوه مشتریان بالقوه دسترسی دشاته باشید و خدمات خود را به صورت آنلاین به آنها ارائه کنید.

اصلی ترین بخش ها در طراحی سایت گردشگری و توریستی

از بخش های مهم طراحی سایت گردشگری می‌توان به خرید آنلاین بلیط، ارائه خدمات مسافرتی، رزرو تور، رزرو هتل و معرفی جاذبه‌های گردشگری اشاره نمود.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

طراحی سایت گردشگری و توریستی

امروزه طراحی سایت به بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارها برای رسیدن به موفقیت تبدیل شده است که در این میان طراحی سایت گردشگری و توریستی که از مشاغل پر درآمد به شمار می رود بسیار مهم است، چراکه طراحی سایت موقعیتی را در اختیار آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی قرار می‌دهد تا بتوانند در یک محیط کسب‌وکار آنلاین خدمات گردشگری و توریستی خود اعم از خرید بلیط، معرفی تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل و … را به انبوه مشتریان داخلی و خارجی فارغ از زمان و مکان در طول شبانه‌روز معرفی و در آمد خود را افزایش دهند.

چرا طراحی سایت توریستی و گردشگری مهم است ؟

یکی از سؤالات رایج صاحبان آژانس‌های مسافرتی و توریستی این است که، چرا طراحی سایت آژانس گردشگری و توریستی مهم است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت: یک آژانس مسافرتی که به صورت سنتی فعالیت می‌کند دامنه فعالیت محدودی دارد و خدمات آن وابسته به مردم آن منطقه و محله است و نمی‌تواند خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارائه دهد و این عملاً یعنی هیچ؛ چرا که پس از اشباع بازار توسط رقبا فرصتی برای ارائه خدمات باقی نمی‌ماند و این در حالی است که شما به راحتی با طراحی سایت گردشگری می‌توانید به مشتریان بالقوه بیشماری دسترسی پیدا کنید و از این طریق دامنه فعالیت خود را گسترش و به سود سرشاری دست پیدا کنید. پس هم اکنون به فکر طراحی سایت و ارائه خدمات خود از طریق وب سایت به مشتریان خود باشید.

محدودیت های جغرافیایی پس از طراحی سایت گردشگری و توریستی

با طراحی سایت گردشگری دیگر مشتریان شما محدود به یک منطقه خاص نمی‌شوند و مشتریان شما از دورترین نقاط تنها با یک سرج ساده به وب سایت تان هدایت می‌شوند که البته در این زمینه داشتن تخصص برای راه‌اندازی سایت گردشگری و توریستی و استفاده از کلمات کلیدی، سئو، محتوا و ارائه خدمات متنوع نقش موثری در افزایش رتبه گوگل به هنگام جستجو ایفا می‌کند، که البته در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چراکه ما در پارسینه وب با تیم تخصصی و مجرب تمامی خدمات راه‌اندازی وب سایت گردشگری را به شما ارائه می‌کنیم، فقط کافی است با ما تماس بگیرید و کسب‌وکار سنتی خود را به شیوه مدرن راه‌اندازی و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی و درآمد خود را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که مشتریان آژانس‌های مسافرتی و گردشگری را مردم داخل و خارج تشکیل می‌دهند به همین دلیل گردشگران داخلی و خارجی برای مشاهده تورها و همچنین خرید بلیط از طریق جستجو در اینترنت و سایت های گردشگری و توریستی اقدام می‌کنند.

بخش‌های مختلف طراحی سایت های گردشگری و توریستی

طراحی سایت گردشگری و توریستی

از بخش‌های مهم طراحی سایت گردشگری و توریستی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خرید آنلاین بلیط
  2. معرفی تورهای داخلی و خارجی با ارائه جزئیات کامل
  3. ارائه خدمات مسافرتی
  4. رزرو هتل
  5. معرفی جاذبه‌های گردشگری
  6. بخش وبلاگ و مقالات
  7. و …

مزایای طراحی سایت گردشگری و مسافرتی

طراحی سایت آژانس گردشگری و مسافرتی مزایای زیادی به قرار زیر دارد:

  • افزایش مشتریان
  • کاهش هزینه‌ها
  • بالا بردن اعتبار کسب‌وکار
  • تبلیغات سریع و موثر
  • اشتراک‌گذاری تورها
  • محدود نبودن به زمان و مکان
  • دسترسی به علایق و سلایق مشتریان
  • امکان انجام تمام امور محوله به صورت آنلاین در طول شبانه‌روز
  • امکان رزرو هتل از سراسر جهان
  • معرفی مکان‌های گردشگری و توریستی
  • امکان مقایسه مکان‌های توریستی و گردشگری
  • ارائه اطلاعات گردشگری
  • و …

چه مشاغلی نیاز به طراحی سایت گردشگری_توریستی دارند

بالطبع آن دسته از مشاغلی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با توریست ها و مسافران سروکار دارند نیاز به طراحی سایت گردشگری برای جذب مخاطب و مشتری دارند که از آن جمله می‌توان به آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی اشاره نمود که علاوه بر آن اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و … که به دنبال جذب مسافر هستند نیاز به طراحی سایت گردشگری دارند.

نکات مهم به هنگام طراحی سایت گردشگری _ توریستی

سایت های گردشگری و توریستی زیادی در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند به همین دلیل مهم است طراحی سایت شما به گونه‌ای باشد که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند، به همین دلیل وب سایت شما باید در عین سادگی آپشن های جذابی برای مخاطب یا کاربر داشته باشد. طراحی سایت خود را به گونه‌ای انجام دهید که مشتری در سریع‌ترین زمان بتواند تورهای گردشگری را مشاهده و اقدام به خرید بلیط و رزرو تور کند.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

توجه نمایید که مشتریان قبل از آنکه اقدام به رزرو تور یا خرید بلیط کنند سعی می‌کنند ابتدا اطلاعاتی درباره مقصد خود به دست بیاورند، پس بهتر است در بخش بلاگ یا مجله اطلاعاتی درباره مکان‌های مختلف توریستی و گردشگری به مخاطبان خود ارائه کنید.

 از نکات مهم به هنگام طراحی سایت آژانس گردشگری و توریستی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از منوی ساده و مناسب استفاده کنید.
  • به ظاهر وب سایت خود توجه و از طرح های گرافیکی حرفه‌ای استفاده کنید
  • قرار دادن جستجوی حرفه‌ای برای تورها و خرید بلیط های مختلف
  • ارائه پکیج تورهای گردشگری
  • گالری تصاویر و آرشیو ویدئوها
  • امکان ثبت‌نام خرید تور و بلیط
  • استفاده از لندینگ پیچ برای فروش تورها
  • پنل حرفه‌ای متناسب با نیاز کاربران
  • امکان رزرو حرفه‌ای
  • داشتن صفحه اختصاصی برای فروش تور و همچنین رزرو هتل
  • تفکیک صفحات سایت گردشگری برای تورهای لحظه آخری، تور داخلی، تور هوایی، تور خارجی و …
  • دسته‌بندی حرفه‌ای و درست خدمات تور و رزرو
  • قرار دادن بنرهای تبلیغاتی
  • استفاده از درگاه الکترونیکی برای پرداخت امن هزینه تور و بلیط
  • داشتن بخش مجله و بلاگ برای معرفی مکان‌های گردشگری و توریستی
  • و …

هزینه طراحی سایت گردشگری و توریستی

تعرفه و هزینه طراحی سایت گردشگری و توریستی بسته به نوع و امکانات آن متغیر است به همین دلیل برای  اطلاع از قیمت و همچنین مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی و کد های تخفیف جدید داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت گردشگری و توریستی توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات ما بوده اند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی رابط و سئو است.همچنین میتوانید در با انتخاب گزینه ی نمونه کار ها در منو ، برخی از نمونه سایت های طراحی شده را مشاهده کنید.همچنین از خدمات طراحی سایت گردشگری در قزوین هم بهره مند شوید.

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟”

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *