طراحی سایت معرفی محصول

طراحی سایت معرفی محصول

طراحی سایت برای معرفی محصولات

همانطور که می دانید سایت درگاه آنلاین دیگری برای ارتباط با مشتریان یا کاربران شما ایجاد می کند و سایت شما در زمان حضور یا عدم حضور شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند، پس حتما اهداف و امکانات مورد نیاز خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. این مهم ترین و ضروری ترین قدمی است که برای ارائه و گسترش کسب و کار خود برمی دارید. مرحله اول که اساسی ترین و حساس ترین مرحله برای طراحی وب سایت است به قدری مهم است که شما را تا پایان کار و فعالیتتان در دنیای مجازی همراهی می کند پس بهتر است از همان ابتدا نیازهای خود را بشناسید و با طراحی سایت محصول خود را معرفی کنید . راه حل مناسب هنگام انتخاب ویژگی های سایت شماست. با طراحی سایت معرفی محصول در صنعت خود بدرخشید .در این مسیر تیم پارسینه وب کنار شما خواهد بود .

طراحی سایت معرفی محصول
طراحی سایت معرفی محصول

 

امروزه بهترین راه برای ارائه امکانات و خدماتی که همه ارائه می دهند، ایجاد یک وب سایت ویژه مناسب با نوع فعالیت شما است. استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین روز به روز در حال افزایش است. پرداخت زیاد برای تبلیغات و خدماتی که ارائه می دهید دیگر مثل گذشته مقرون به صرفه و موفق نیست! اکثر مردم تمایل دارند کارهای روزانه خود را به صورت آنلاین انجام دهند. اکنون که چنین فرصت خوبی در فضای آنلاین ایجاد شده است، می توانید با طراحی سایت معرفی محصول خود به راحتی خدمات و محصولات خود را ارائه و عرضه کنید. مهم نیست که چه تخصصی دارید یا چه کاری انجام می دهید، شما این فرصت را دارید که وب سایت خود را برای معرفی بهتر طراحی کنید تا کاربران را با ویژگی های خودآشنا کنید و همچنین در کنار رقبای خود بدرخشیدو در تمام ساعات شبانه روز فعالیت خودرا حفظ کنید .

اهمیت طراحی سایت معرفی محصول

معمولاً اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، برای شناخته شدن در بین مردم نیاز به تبلیغ و ارائه خدمات خود دارید. حتی اگر سابقه طولانی در زمینه خاصی دارید، باید گامی اساسی برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد بردارید. تبلیغات قدیمی، مانند چاپ تراکت یا بنر، دیگر مانند گذشته موثر نیست. با توجه به حضور پرشمار کاربران اینترنت، فرصت مناسبی است تا با ایجاد سایتی برای ارائه محصولات و خدمات خود، به راحتی خود را به بسیاری از کاربران معرفی کنید و آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. از دیگر مزایای طراحی سایت می توان به افزایش شهرت و برند شما، سهولت در تعامل با کاربران، ارائه خدمات در طیف وسیعی از نقاط شهر و افزایش درآمد اشاره کرد.

وقتی کاربران بتوانند ویژگی ها و خدمات شما را به صورت آنلاین ببینند، با شما ارتباط برقرار می کنند و یکی از مشتریان شما می شوند. علاوه بر ایجاد یک سایت برای ارائه محصولات و خدمات خود، باید آن را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنید. به عنوان مثال اگر فردی برای افزایش رتبه سایت و نمایش بهتر در نتایج موتورهای جستجو تصمیم به طراحی سایتی همانند سایت دیوار را دارد باید سئو و بهینه سازی وب سایت خود را انجام دهد. تیم پارسینه وب برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ خدمات متنوعی را در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئو به مشتریان خود ارائه می دهد. برای مشاوره و بهترین راه حل برای موفقیت خود می توانید با مشاوران پارسینه وب تماس بگیرید.

طراحی سایت معرفی محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

طراحی سایت معرفی محصول
طراحی سایت  برای معرفی محصولات

 

اگر شما مدیر یک کارخانه معتبر و یا یک فروشگاه وحتی یک کارگاه یا یک مغازه در دور ترین نقطه ایران باشید با طراحی سایت معرفی محصول و عرضه محصولات خود میتوانید مشتریان خود را دائمی کنید. برای این امر کافیست سایتی با فضای مناسب دسترسی هایی آسان درگاه های معتبر پرداخت ,خدمات آنلاین مناسب , ارائه کاتالوگ ها و بروشور های جذاب شرایطی امن را برای مشتریان خود فراهم کنید .

شرکت ها و موسسات می توانند با طراحی وب سایت شرکتی خدمات و محصولات خود را ارائه دهند و از این طریق در کمترین زمان و هزینه ممکن با مخاطبان ارتباط موثر برقرار کنند. طراحی وب سایت شرکتی باید ظاهری کاربرپسند داشته باشد و اطلاعات مفیدی در مورد نوع و ویژگی های کسب و کار شما در اختیار مخاطبان قرار دهد. اگر هرگز یک وب سایت شرکتی ایجاد نکرده اید، قطعا از رقبای خود عقب هستید.

زیرا طیف وسیعی از افراد در اینترنت به دنبال خدمات شما هستند و این می تواند فرصتی ایده آل برای برندسازی و معرفی شرکت و سازمان شما باشد. پارسینه وب با ارائه مناسب ترین پکیج های طراحی سایت و همچنین با استفاده از جدیدترین متدها، ابزار طراحی سایت شرکتی به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را با قالب دلخواه طراحی کنید یا سایت خود را از قالب های آماده وردپرس شرکتی راه اندازی کنید.

افزایش چشمگیر استفاده از اینترنت و فروش آنلاین کالاها و محصولات، اکثر شرکت ها و فروشگاه ها را به راه اندازی وب سایت سوق داده است. اگر هدف شما جذب مشتری و فروش محصولات بهتر است، مهم ترین قدم برای گسترش کسب و کارتان ایجاد یک سایت فروشگاهی خاص است. هر کسب و کاری باید توسط مشتری و با اکثر مشتریانی که وارد عرصه دیجیتال می شوند و از موتورهای جستجو برای رفع نیازها استفاده می کنند دیده شود.تاثیر داشتن وب سایت فروشگاهی بر درآمد و فروش غیر قابل انکار است.طراحی وب سایت فروشگاه باید به گونه ای باشد که حس اطمینان و امنیت خرید را به مشتری القا کند، انگار که شخصاً از شما خرید می کند.

بازاریابی در فضای مجازی

کارخانجات و  تولیدی ها همیشه برای فروش محصولات خود به چندین فروشنده و عرضه کننده نیاز دارند اما اگر کارخانه شما تازه تاسیس است علاوه بر بازاریاب به فضایی برای تبلیغات در بین مردم نیز نیاز دارید. همچنین کارخانه های قدیمی برای نگهداری مشتریان خود به چنین مکانی نیاز دارند که با توسعه اینترنت کارخانه ها نیز وارد عرصه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شده اند و بدون شک می توان گفت که در حال حاضر تمامی کارخانه های معتبر وب سایت خود را ارائه کرده اند. و طراحی سایت کارخانه ها می تواند برای آنها بسیار مفید باشد.

اگر به دنبال دلایلی برای ساخت سایت برای کارخانه خود هستید، اولین و مهمترین دلیلی که می توانیم بگوییم رقابت با کارخانه های دیگر است. شما می توانید با طراحی یک وب سایت برای کارخانه خود و نمایش محصولات، قیمت هر محصول، محتوای محصول و سایر اطلاعات محصول، با تمام کارخانه های هم رتبه خود رقابت کنید.

با توجه به مواردی که برای شما گفتیم از اهمیت بالای ایجاد یک سایت معرفی محصول و یا خدمات آگاهی لازم را پیدا کردید, حال زمان آن رسیده که در این راه مشاورانی را کنار خود داشته باشید در این راه پارسینه وب همراه شما خواهد بود .

امکاناتی که سایت های طراحی شده توسط پارسینه وب دارند​

می توانید یک قسمت مخصوص قرار دادن مطالب آموزشی و کد های تخفیف جدید داشته باشید.

در این بخش تصاویر وب سایت شما به نمایش درخواهد آمد.

کاربران این قابلیت را دارند که عضو وب سایت شده و پنل مدیریتی داشته باشند.

پس از طراحی سایت معرفی محصول توسط پارسینه وب ، پنلی که در اختیار شما قرار می گیرد ساده و کاملا فارسی سازی شده است.

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

20تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

شما می توانید پروژه های انجام شده را در بخش نمونه کار ها مشاهده نمایید

درباره ی شرکت طراحی سایت پارسینه وب

تیم پارسینه وب متشکل از افرادی است که معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت در آن ها بیش از 18 سال میباشد.

ما بیش از 800 پروژه موفق در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.

ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات ما بوده اند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی رابط و سئو است.همچنین میتوانید در با انتخاب گزینه ی نمونه کار ها در منو ، برخی از نمونه سایت های طراحی شده پارسینه وب را مشاهده کنید.

سوالات متداول

“پس از سفارش وب سایت را چگونه تحویل خواهیم گرفت؟”

بعد از ثبت سفارش و انجام مراحل آن در سامانه تیکتی پارسینه وب کامنتی حاوی آدرس سایت انتخابی شما به همراه نام کاربری و رمز عبور در تیکت برای شما ارسال خواهد شد.با این اطلاعات میتوانید وارد پنل کاربری سایت خود شوید و به قسمت های مورد نیاز دسترسی داشته باشید

“طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟”

جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز ها و امکاناتی که شما مدنظرتان است و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد. البته با استفاده از وردپرس بیشتر امکانات لازم و کاستومایز مورد نظر برای سایت ها را میتوان طراحی کرد.در نتیجه وردپرس انتخاب معقولانه ای است. همچنین تحویل سایت شما در زمان کمتری انجام میشود. اما اگر امکانات خیلی خاصی مدنظر شما است که وردپرس آن را برطرف نمیکند بهتر است از سیستم های اختصاصی استفاده کرد که هزینه ی بسیار بالاتری دارد.

“طراحی سایت چقدر زمان می برد؟”

تحویل سایت بعد از ثبت سفارش و دریافت دیتاهای مورد نیاز معمولا حدود 2 هفته زمان میبرد.

“چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم؟”

برای دریافت نماد اعتماد بعد از تحویل و راه اندازی سایت ابتدا به سایت ENamad.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت نماد سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.راهنمایی کامل در سایت اینماد قرار گرفته است. (نماد ساماندهی را هم جداگانه میتوانید دریافت کنید)

تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند | 02128421718

“گفتگو در واتس اپ”

“آنلاین هستیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *