انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت

انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت

اکثر افرادی که در اینستاگرام مشغول به معرفی و فروش محصولات خود هستند و دارای آنلاین شاپ میباشند ، احتمالا دارای نگرانی هایی از قبیل عدم اعتماد و اطمینان کاربران برای خرید از فروشگاه و در نتیجه عدم واریز مبالغ برای خرید هستند یا مهمتر از همه نگران غیر فعال شدن اینستاگرام در ایران باشند . در این صورت چاره چیست ؟ بهترین راه انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت است .

در ادامه با پارسینه وب همراه باشید تا در مورد نحوه تبدیل اکانت اینستاگرامی خود به یک سایت ، اطلاعات خود را بالا ببریم .

آنچه در این مطلب میخوانیم :

ضرورت انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت

با توجه به اینکه مدت زمانی از فیلترینگ شبکه های اجتماعی در ایران میگذرد ، یکی از نگرانی های صاحبان کسب و کار آنلاین و یا کسانی که از اینستاگرام کسب درآمد میکنند فیلتر شدن دائمی این شبکه اجتماعی است که باعث صدمه دیدن کسب و کار آنها میشود .

بعد از فیلتر شدن اینستاگرام برنامه کاری بسیاری از کسانی که در این شبکه اجتماعی معروف فعالیت داشتند تا حد زیادی مختل شد . شاید اگر صاحبان کسب و کار های اینستاگرامی به فکر یک روش جایگزین برای فروش محصولات خود بودند ، ضررهای بزرگ و تعطیلی های بلند مدت برایشان پیش نمی آمد .
 
اگرچه این فیلترینگ ها باعث بوجود آمدن انواع فیلترشکن های شد ، اما اینستاگرام نمیتواند در ایران به دوران اوج خودش برگردد و دلیل بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی هم از سر گرفته نشدند .
 
فیلتر شدن اینستاگرام درس عبرتی برای افرادی بود که به فکر جایگزین برای فروشگاه خود نبودند . اعمال فیلترینگ باعث ضرر های بزرگ و جبران ناپذیری به افرادی بود که از این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشتند .
بهترین چاره و راه حل برای از شروع دوباره ای برای فروش انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت است که میتواند تمام فروشنده ها را از این بحران نجات دهد .
 
البته راه هایی دیگری هم هستند که بسیاری از افراد آنرا انجام میدهند . برای مثال رفتن به یک شبکه اجتماعی دیگر که این کار ، اصلا منطقی نیست . زیرا شبکه های اجتماعی دیگر هم فیلتر هستند . 
راه دیگر هم این است که فعالیت را در شبکه های اجتماعی داخلی شروع کنند که اینکار به علت اینکه بسیاری از فروشنده ها مشتری های بین المللی دارند یک امر غیر ممکن است . 
علاوه بر این های اکثر کاربران ایرانی که در اینستاگرام فعالیت داشتند معمولا جذب شبکه های اجتماعی داخلی نمیشوند . 
 
بنابراین میتوان فهمید که مهمترین راهکار ، انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت میتواند بهترین گزینه باشد . 
 

منظور از انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت 

منظور از تبدیل پیج اینستاگرام به وبسایت ، پیاده سازی محتوای اینستاگرام شما در وبسایتی با همان موضوع است . شما با راه اندازی سایت فروشگاهی به مشتریان خود اجازه میدهید تا بدون داشتن حساب کاربری اینستاگرام بتوانند از خدمان شما بهره مند شوند . شاید همین یک دلیل برای انتقال صفحه اینستاگرامی شما به یک وبسایت کافی باشد .

 

برای انتقال محتوا و پیج اینستاگرام به وبسایت ، کمک گرفتن از متخصصان و توسعه دهندگان یک راه حل بسیار خوب است.
کمک گرفتن از متخصصان برای توسعه وبسایت به کسانی پیشنهاد میشود که میخواهند فعالیتی حرفه این مانند اینستاگرام را در وبسایت خود ادامه دهند . 
راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی توسط یک متخصص میتواند تاثیر بسیار زیادی در سایت شما داشته باشد . با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی ، امکان فروش نامحدود است و قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد . 
تبدیل پیج اینستاگرام به وبسایت
اگر میخواهید برای فروشگاه خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، پارسینه وب میتواند به شما کمک کند . 

مزایای انتقال صفحه اینستاگرام به سایت فروشگاهی 

اگر شما قبلا در اینستاگرام فعالیت کرده باشید ، به احتمال زیاد از اهمیت زیبایی های بصری که یک محصول باید داشته باشد باخبر هستید . به همین دلیل میتواند در راه اندازی سایت به طراح خود کمک کنید .

استفاده از المان های گرافیکی که بتواند چشم مخاطب را جذب کند چه در اینستاگرام و چه در راه اندازی یک سایت بسیار مهم است و یکی از باید ها و نباید ها در راه اندازی سایت است .

مزایای انتقال صفحه اینستاگرام به وبسایت :

تبدیل پیج اینستاگرام به وبسایت

فروش 24 ساعته 

اولین و مهمترین مزیت و برتری انتقال پیج اینستاگرام به وبسایت این است که مشتریان شما میتوانند در هر زمان از روز خرید خود را کامل کنند . 

برای مثال ، ممکن است یک مشتری به شما درخواست یک محصول در اینستاگرام را بدهد ولی شما تا چند روز نتوانید به اینستاگرام دسترسی داشته باشید . برای همین احتمال اینکه مشتری خود را از دست بدهید زیاد است . 

ولی اگر شما یک سایت فروشگاهی برای خود داشته باشید ، مشتری میتواند هر موقع محصول مورد نظر خود را خریداری کند . 

اعتماد بیشتر مشتریان به شما 

داشتن یک وبسایت شخصی همراه با نماد اعتماد میتواند باعث شود تا مشتریان به شما اعتماد کنند . اگر شما یک وبسایت برای فروش محصولات خود داشته باشید ، کسب و کارتان «واقعی تر» به نظر میرسد ، حتی اگر شما یک لندینگ پیج ساده همراه شامل توضیحاتی کوتاه در مورد کارهایی که انجام میدهید و نحوه پرداخت هزینه محصولات شما باشد. 

استفاده کردن از کارهایی که قبلا شما انجام دادید

شما میتوانید از وبسایت خود برای ارائه مدارکی که قبلا بدست آورده اید استفاده کنید و همچنین میتوانید نمونه کار های مختلفی برای فعالیت هایی که انجام داده اید قرار دهید و نظرات مشتریان خود را به اشتراک بگذارید .

اینکه کاربران بدانند شما نسبت به دیگر رقبای خود برتری دارید شما را انتخاب میکنند . 

موفقیت بیشتر شما با داشتن مطالب مفید

شما ممکن است برای محصولات خود در اینستاگرام ، کپشن های فوق العاده ای بنویسید و کاربران اینستاگرام از دیدن آن لذت ببرند .

اما گوگل این کپشن ها را نمیبیند ! مهم نیست که محتوای شما چقدر ارزش مند است و چند نفر به دنبال آن هستند . اگر شما آنرا در شبکه های اجتماعی قرار دهید ، گوگل تقریبا از وجود آن بی خبر میماند . این به این معنا است که شما تعداد زیادی از کاربران که در گوگل به دنبال محصولات شما هستند را از دست میدهید . 

اینکه بگوییم با وجود فیلتر شدن اینستاگرام ، این شبکه اجتماعی همچنان انتخاب اول بسیاری از مردم است ، حرف راستی است . اما همچنان گوگل اولین انتخاب مردم برای سرچ کردن در مورد موضوعات مختلف است . و گوگل وبسایت ها را به کاربران نمایش میدهد . به همین دلیل انتقال پیچ اینستاگرام به وبسایت یک امر ضروری است .

شما با انتشار یک محتوای با کیفیت در سایت خود به گوگل اجازه میدهید تا محتوای مرتبط با عبارات سرچ شده را نشان دهد .
یک نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمیکنند این است که با راه اندازی یک وبلاگ باید فعالیت در اینستاگرام را قطع کرد . 
اما باید بدانید استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از ترفند های افزایش فروش سایت است . شما باید به این نکته توجه کنید که از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای راهنمایی افراد برای آمدن به سایت خود استفاده کنید . 
 

سخن آخر

استفاده از اینستاگرام و وب سایت برای موفقیت شما ضروری است . شما میتوانید بخشی از محتوایی که برای بلاگ خود درست میکنید را برای کپشن های پست های خود در اینستاگرام بنویسید تا بتوانید افراد بیشتری را وارد سایت خود کنید . و همینطور میتوانید بخشی از رسانه های اجتماعی را در سایت خود قرار دهید تا افراد را به حساب اینستاگرام سوق دهید . 

هدف از داشتن یک وب سایت و یک حساب کاربری اینستاگرام این است که شما و کسب و کارتان را تا حد امکان برای مخاطبانتان قابل کشف کند. البته شما باید در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعالیت کنید تا بتوانید مخاطبین بیشتری پیدا کنید.
به عنوان نکته آخر باید بدانید که اگر محتوای خود را فقط در اینستاگرام قرار دهید ، شانس برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مشتریان را از دست میدهید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *